Speelronde 17

JMD

Well-known member
PSV speelt zoals een puber soms in de les zit. Gewoon met minimale inspanningen proberen te slagen. PSV is veel beter en staat terecht 2-0 voor maar spant zich niet bovenmatig in. Net de 3-0 afgekeurd.

Vind het wel jammer dat PSV niet doordrukt naar een grotere score. Inmiddels staat PSV op 58 goals, maar heeft zat wedstrijden gehad waarin het meer dan de helft van het duel in de 2e versnelling speelde...
 

JMD

Well-known member
De Jong met zijn 3e, 1 met rechts, 1 met links, 1 met het hoofd...

Randje buitenspel overigens, VAR zal gaan kijken
 

JMD

Well-known member
Lang gaat terugkomen. ALs LOzano dan ook weer fit is mag Bakayoko voorlopig banken wat mij betreft
 

JMD

Well-known member
Daarvoor hebben ze die liniaal uitgevonden ;-)
Maar bij die afgekeurde goal vond ik het wel erg overdreven. De Jong stond idd net buitenspel, maar nam hij echt deel aan die aanval? Had nou niet echt het idee dat hij voordeel haalde uit die situatie
 

JMD

Well-known member
En bijna 3-2... PSV is echt in slaap gevallen...

VAlt die 3-2 nog dan kom je gewoon nog in de problemen
 

Jef400

Well-known member
Maar bij die afgekeurde goal vond ik het wel erg overdreven. De Jong stond idd net buitenspel, maar nam hij echt deel aan die aanval? Had nou niet echt het idee dat hij voordeel haalde uit die situatie
Nee, maar ja. Als hij er al bij staat kun je hem afkeuren.
 

JMD

Well-known member
En daar is de 3-2...

Curieuze goal...

AFgekeurd, buitenspel... Komen we goed weg
 

JMD

Well-known member
PSV zakt na de 2-0 diep door de ondergrens... Het lijkt helemaal nergens op. Allemaal op zoek naar de mooie acties, niet meer in dienst van het team, allemaal denken dat ze er al zijn... Goed, dat komt natuurlijk ook door die 2-0 en omdat je tegen met alle respect Excelsior speelt, maar toch... Dat team uit 1987/1988 had zo'n duel met 7-0 gewonnen ofzo
 
Bovenaan