Speelronde 17

JMD

Well-known member
Je mag natuurlijk best als kampioenskandidaat een keer thuis punten weggeven tegen een middenmoter ofzo, maar niet als je na 25 minuten 2-0 voorstaat…
 

Miramar

Well-known member
Als je in de winterstop niets regelt qua vervanging en je tijd spendeert aan flauwe filmpjes opnemen voor social media dan kan ik hier alleen nog maar cynisch om lachen.
 

JMD

Well-known member
Misschien moeten wieffer en Hartman nog een keer bij ESPN zeggen dat Feyenoord beter is dan psv, dat psv veel mazzel heeft gehad en begin van dit seizoen steeds met 1-0 of 2-1 won (wat niet zo was, juist toen wonnen we steeds ruim). Als je iets maar vaak genoeg herhaalt ga je er misschien zelf in geloven. :p
 

Abubakari

Well-known member
Als je dit soort duels als Ajax zijnde over de streep gaat trekken dan ga je echt wel richting plek 4 (en misschien 3) komen.
Als je zoveel kansen weg blijft geven dan kun je dat gevoeglijk vergeten.
23 om 17 schoten, 7 om 3 grote kansen, 2,66-1,84 XG en het wordt 2-3... Het blijft een mooie sport, voetbal.
3 goals + dat schot binnenkant paal van Taylor is al 4. Maar neemt niet weg dat Ajax flink heeft gezwijnd.
 

Jacco

Well-known member
Twente heeft nu PSV, Ajax, Feyenoord en AZ thuis gehad.
Drie keer gewonnen, alleen PSV werd verloren.
Ik hoop niet dat dat betekent dat Twente in de tweede competitiehelft terugvalt; er valt ook nog wel wat winst te behalen in de andere wedstrijden.

Interessante competitie. Als het echt heel erg mee zit kan het nog spannend worden met Feyenoord.
Tegelijk zie ik Sparta en Ajax als belangrijke ploegen die Twente weleens kunnen inhalen.
 

Susaa

Well-known member
Ouderwets gepruts van Feyenoord!!

Bijlow is na al die jaren nog steeds onzeker en ook Geertruida lijkt met de week minder solide te worden. Hartman is bezig met zijn nieuwe coup met haren en zit gvd de hele tijd te frunniken aan zijn fonkelnieuwe haarband.....

Vitesse uit en Twente moeten nu wel gewonnen worden!!
Dit zal niet meevallen vrees ik.
 

JMD

Well-known member
Twente heeft nu PSV, Ajax, Feyenoord en AZ thuis gehad.
Drie keer gewonnen, alleen PSV werd verloren.
Ik hoop niet dat dat betekent dat Twente in de tweede competitiehelft terugvalt; er valt ook nog wel wat winst te behalen in de andere wedstrijden.

Interessante competitie. Als het echt heel erg mee zit kan het nog spannend worden met Feyenoord.
Tegelijk zie ik Sparta en Ajax als belangrijke ploegen die Twente weleens kunnen inhalen.
Feyenoord zal echt wel 2e worden, zo'n duel als gisteren heb je er soms tussen zitten. Ajax zal uiteindelijk Sparta en de Eagles achter zich laten, dus is de vraag hoe het uit gaat pakken rond plek 3/4/5. Ajax overtuigt niet erg, maar dat doet AZ bv ook niet. En hoe gaat Twente de race volhouden?
 
Bovenaan