JMD
Well-known member
Als die nog maar even 1 week wacht...Met Sam Lammers erbij komt alles goed.
Als die nog maar even 1 week wacht...Met Sam Lammers erbij komt alles goed.
Ik ga nuBen je hond al wezen uitlaten?
3-2 incomingIk ga nu
Als je zoveel kansen weg blijft geven dan kun je dat gevoeglijk vergeten.Als je dit soort duels als Ajax zijnde over de streep gaat trekken dan ga je echt wel richting plek 4 (en misschien 3) komen.
3 goals + dat schot binnenkant paal van Taylor is al 4. Maar neemt niet weg dat Ajax flink heeft gezwijnd.23 om 17 schoten, 7 om 3 grote kansen, 2,66-1,84 XG en het wordt 2-3... Het blijft een mooie sport, voetbal.
Feyenoord zal echt wel 2e worden, zo'n duel als gisteren heb je er soms tussen zitten. Ajax zal uiteindelijk Sparta en de Eagles achter zich laten, dus is de vraag hoe het uit gaat pakken rond plek 3/4/5. Ajax overtuigt niet erg, maar dat doet AZ bv ook niet. En hoe gaat Twente de race volhouden?Twente heeft nu PSV, Ajax, Feyenoord en AZ thuis gehad.
Drie keer gewonnen, alleen PSV werd verloren.
Ik hoop niet dat dat betekent dat Twente in de tweede competitiehelft terugvalt; er valt ook nog wel wat winst te behalen in de andere wedstrijden.
Interessante competitie. Als het echt heel erg mee zit kan het nog spannend worden met Feyenoord.
Tegelijk zie ik Sparta en Ajax als belangrijke ploegen die Twente weleens kunnen inhalen.