Tsja, van jou verwacht ik (net als bij stc inzake PSV) ook geen positieve prognose inzake Ajax...Een puntje halen zou al heel wat zijn.
Heerenveen doet het dit seizoen eigenlijk best oke, staan zo ongeveer waar ze horen te staan, ongeveer gelijk met Utrecht. Alleen SParta verrast natuurlijk.En Sarr gelijk met de 3-1! Prima goal dit hoor.
Het sentiment rond Ajax is in jaren niet zo negatief geweest, clubcoryfeeën trekken openlijk aan de bel met kritiek op de club, de supportersfora zijn doordrenkt van negativisme, er is online bijna geen Ajacied te vinden die denkt dat we vanmiddag gaan winnen, hier op het forum werd laatst het seizoen van Ajax als afgelopen verklaard, maar welja jij vind weer dat ik de negatieveling ben. Wat jij wil joh.Tsja, van jou verwacht ik (net als bij stc inzake PSV) ook geen positieve prognose inzake Ajax...
O in deze tijd snap ik het helemaal hoor, de negativiteit... Maar ik gaf alleen maar aan dat jij niet echt representatief bent voor wat Ajax gaat doen....Het sentiment rond Ajax is in jaren niet zo negatief geweest, clubcoryfeeën trekken openlijk aan de bel met kritiek op de club, de supportersfora zijn doordrenkt van negativisme, er is online bijna geen Ajacied te vinden die denkt dat we vanmiddag gaan winnen, hier op het forum werd laatst het seizoen van Ajax als afgelopen verklaard, maar welja jij vind weer dat ik de negatieveling ben. Wat jij wil joh.
De KNVB kijkt wel mee... Over 2 weken graag zonder publiek in De Kuip.Maar goed dat de UEFA niet meekijkt. Dat was een wedstrijd zonder publiek geweest. Wel mooie opkomst.
Laat dat maar aan de Kuip over...Sfeertje hoor.
Haha, Groningen denkt bij 1-1 met een extra verdediger in de persoon van Te Wierik het puntje veilig te stellen valt direct na die invalbeurt de 1-2 en 1-3.