Speelronde 17

Hoera


  • Totaal aantal stemmers
    13

JMD

Well-known member
Mijn hemel wat zwak ingeschoten… wat is dat toch dat je schijnbewegingen wil maken? Kies een hoek en schiet hem daarin…
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat voegt die Luuk de Jong dit seizoen tot nu toe nou toe aan PSV, behalve geblesseerd zijn, verongelijkt kijken, zeiken tegen de scheidsrechter en een hele hoop opgelegde kansen missen?
 

JMD

Well-known member
Wat voegt die Luuk de Jong dit seizoen tot nu toe nou toe aan PSV, behalve geblesseerd zijn, verongelijkt kijken, zeiken tegen de scheidsrechter en een hele hoop opgelegde kansen missen?
De laatste weken is het niet veel inderdaad… lijkt zijn scherpte kwijt

Overigens scoorde hij voor de winter wel tegen Ajax, en hij mist bv ook gakpo natuurlijk, die hebben veel samen gescoord
 

JMD

Well-known member
Na de penalty is psv het helemaal kwijt, daarvoor was het niet eens zo slecht…
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Overigens scoorde hij voor de winter wel tegen Ajax, en hij mist bv ook gakpo natuurlijk, die hebben veel samen gescoord
Mwah.... In de 17 officiële wedstrijden die De Jong dit seizoen voor PSV speelde, scoorde hij vijf goals. Dat vind ik veel te weinig voor een pure spits als hij, met zijn miljoenensalaris.
 

JMD

Well-known member
Mwah.... In de 17 officiële wedstrijden die De Jong dit seizoen voor PSV speelde, scoorde hij vijf goals. Dat vind ik veel te weinig voor een pure spits als hij, met zijn miljoenensalaris.
Ja en nee. Want een spits als de jong is een type die bijna 100% afhankelijk is van de aanvoer… en die is gewoon slecht
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja en nee. Want een spits als de jong is een type die bijna 100% afhankelijk is van de aanvoer… en die is gewoon slecht
Voor mijn gevoel krijgt hij juist wel best wel aanvoer, maar mist hij heel veel kansen.
 

gevegt

Well-known member
Voor mijn gevoel krijgt hij juist wel best wel aanvoer, maar mist hij heel veel kansen.
Ben ik wel met je eens. Hij heeft nog niet echt zijn goede vorm gevonden.
Wel is het zo dat als hij meespeelt er veel meer gif in het team zit.
 

JMD

Well-known member
Ze willen de bal er zo ongeveer allemaal inlopen… passing dramatisch, waardoor je ook niet echt een keer kan schieten…
 

JMD

Well-known member
Simons is je beste speler en die staat dan links voorin en ga je niet naartoe… schiet mij maar lek…
 
Bovenaan