Jep. Debiele en onnodige actie van dijksDuidelijke strafschop.
De laatste weken is het niet veel inderdaad… lijkt zijn scherpte kwijtWat voegt die Luuk de Jong dit seizoen tot nu toe nou toe aan PSV, behalve geblesseerd zijn, verongelijkt kijken, zeiken tegen de scheidsrechter en een hele hoop opgelegde kansen missen?
Mwah.... In de 17 officiële wedstrijden die De Jong dit seizoen voor PSV speelde, scoorde hij vijf goals. Dat vind ik veel te weinig voor een pure spits als hij, met zijn miljoenensalaris.Overigens scoorde hij voor de winter wel tegen Ajax, en hij mist bv ook gakpo natuurlijk, die hebben veel samen gescoord
Ja en nee. Want een spits als de jong is een type die bijna 100% afhankelijk is van de aanvoer… en die is gewoon slechtMwah.... In de 17 officiële wedstrijden die De Jong dit seizoen voor PSV speelde, scoorde hij vijf goals. Dat vind ik veel te weinig voor een pure spits als hij, met zijn miljoenensalaris.
Voor mijn gevoel krijgt hij juist wel best wel aanvoer, maar mist hij heel veel kansen.Ja en nee. Want een spits als de jong is een type die bijna 100% afhankelijk is van de aanvoer… en die is gewoon slecht
O hij is zeker wel eens scherper geweest , dus het is imo beideVoor mijn gevoel krijgt hij juist wel best wel aanvoer, maar mist hij heel veel kansen.
Ben ik wel met je eens. Hij heeft nog niet echt zijn goede vorm gevonden.Voor mijn gevoel krijgt hij juist wel best wel aanvoer, maar mist hij heel veel kansen.
Ja, fair enough. Dat brengt hij inderdaad wel.Ben ik wel met je eens. Hij heeft nog niet echt zijn goede vorm gevonden.
Wel is het zo dat als hij meespeelt er veel meer gif in het team zit.