Speelronde 17

Batigoal

Well-known member
Nou is het genoeg geweest, mainsupreme oprotten van Batigoals account! En doe het anders wat minder opvallend. Want zo is Batigoal de stc van Ajax.

Bizar zeg, zo scoor je elke week minimaal 4x en verlies je een half jaar niet en zo... nou ja, zo niet dus.

Ik ben helemaal niet dramatisch ofzo, ik zie gewoon een team dat uitgeblust is na een lang jaar. Ik denk nog steeds dat we kampioen worden, maar nu hebben we gewoon de winterstop nodig.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ben helemaal niet dramatisch ofzo, ik zie gewoon een team dat uitgeblust is na een lang jaar. Ik denk nog steeds dat we kampioen worden, maar nu hebben we gewoon de winterstop nodig.

Verwachten thuis tegen ADO punten te verspelen heeft wel een behoorlijk hoog JMD-gehalte hoor.
 

Atreides

Well-known member
Mwah. We snakken duidelijk naar de winterstop. Niet in vorm, veel niet fitte spelers. ADO dat zelfs in slechte periodes vaak boven zich uitstijgt tegen Ajax. Ik denk dat een gelijkspelletje geen gekke gedachte is..

Ado is ook echt wel heel zwak dus dat scheelt een slok op een borrel. Overigens zou ik tegen Ado juist wel graag ??n van die jonge gasten zien uit Jong Ajax.

Afgelopen week is het 2 keer duidelijk geworden dat thuisvoordeel niet uitmaakt

Geen garanties geeft, bedoel je.
 

leo1949

Well-known member
Amsterdam heeft een passend logo. :duim:

X Willem ll
X valencia
X AZ

Dus ik geef ADO toch een kansje
 

stc

Well-known member
Ajax gaat gewoon winnen van ADO. ADO laat zich naar de slachtbank leiden omdat Beugelsdijk niet mee doet.
 
Bovenaan