Speelronde 17

Batigoal

Well-known member
Sjongejonge wat zonde. In de winterstop maar eens werken aan de breedte van de selectie, want dit is niks.
 

Batigoal

Well-known member
In punten gelijk met Ajax door een mooie kopbal. :duim::duim:

E?n smiley, want 1 goal.

Gefeliciteerd AZ'ers. Belangrijke overwinning. Jullie gaan als koploper de winterstop in gezien het programma volgende week. Wordt een spannende inhaalsrace na de winterstop.
 

JMD

Well-known member
E?n smiley, want 1 goal.

Gefeliciteerd AZ'ers. Belangrijke overwinning. Jullie gaan als koploper de winterstop in gezien het programma volgende week. Wordt een spannende inhaalsrace na de winterstop.

Huh? Jij verwacht serieus puntverlies van Ajax tegen ADO in de ArenA. Was het nou in Den Haag geweest dan had ik het ook nog wel willen zien ja, maar thuis wint Ajax daar gewoon van (net als dat PSV volgende week PEC eenvoudig opzij gaat zetten in eigen huis)
 

JMD

Well-known member
Ik zie nu de 1-0 van AZ maar mijn hemel wat dramatisch verdedigd. Is toch regel 1 bij de pupillen dat je voor je man moet komen. Boscagli werd vanmiddag nog verrast door die fantastische actie van Berghuis, maar die verdediger van Ajax komt uberhaupt niet voor Boadu.
 

Batigoal

Well-known member
Huh? Jij verwacht serieus puntverlies van Ajax tegen ADO in de ArenA. Was het nou in Den Haag geweest dan had ik het ook nog wel willen zien ja, maar thuis wint Ajax daar gewoon van (net als dat PSV volgende week PEC eenvoudig opzij gaat zetten in eigen huis)

Mwah. We snakken duidelijk naar de winterstop. Niet in vorm, veel niet fitte spelers. ADO dat zelfs in slechte periodes vaak boven zich uitstijgt tegen Ajax. Ik denk dat een gelijkspelletje geen gekke gedachte is.

Afgelopen week is het 2 keer duidelijk geworden dat thuisvoordeel niet uitmaakt.
 

JMD

Well-known member
Mwah. We snakken duidelijk naar de winterstop. Niet in vorm, veel niet fitte spelers. ADO dat zelfs in slechte periodes vaak boven zich uitstijgt tegen Ajax. Ik denk dat een gelijkspelletje geen gekke gedachte is.

Afgelopen week is het 2 keer duidelijk geworden dat thuisvoordeel niet uitmaakt.

En dan noemen ze mij vaak negatief qua een te verwachten resultaat van mijn cluppie... :p
Ajax is idd niet in vorm, maar ADO won ook al 6 duels niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zie nu de 1-0 van AZ maar mijn hemel wat dramatisch verdedigd. Is toch regel 1 bij de pupillen dat je voor je man moet komen. Boscagli werd vanmiddag nog verrast door die fantastische actie van Berghuis, maar die verdediger van Ajax komt uberhaupt niet voor Boadu.

Dat lukt ook niet, want hij staat vast achter Boadu. Er gaat veel meer fout. Huntelaar loopt weg bij de paal, omdat Veltman zijn man kwijt is. Anders had KJH die bal gewoon weg kunnen werken. Daarnaast gaat ook Onana zeker niet vrijuit.
 

gevegt

Well-known member
Mwah. We snakken duidelijk naar de winterstop. Niet in vorm, veel niet fitte spelers. ADO dat zelfs in slechte periodes vaak boven zich uitstijgt tegen Ajax. Ik denk dat een gelijkspelletje geen gekke gedachte is.

Afgelopen week is het 2 keer duidelijk geworden dat thuisvoordeel niet uitmaakt.

Je kunt Ten Hag verstaan, zoveel is nu wel duidelijk.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En dan noemen ze mij vaak negatief qua een te verwachten resultaat van mijn cluppie... :p
Ajax is idd niet in vorm, maar ADO won ook al 6 duels niet.

Beugelsdijk doet niet mee, dus de kansen van ADO nemen nu wel behoorlijk toe.
 

JMD

Well-known member
Zo wint AZ jarenlang niet van topclubs en nu achter elkaar en steeds zonder tegengoal... Ben benieuwd waar dit toe gaat leiden.
 

Abubakari

Well-known member
Mwah. We snakken duidelijk naar de winterstop. Niet in vorm, veel niet fitte spelers. ADO dat zelfs in slechte periodes vaak boven zich uitstijgt tegen Ajax. Ik denk dat een gelijkspelletje geen gekke gedachte is.

Afgelopen week is het 2 keer duidelijk geworden dat thuisvoordeel niet uitmaakt.

Nou is het genoeg geweest, mainsupreme oprotten van Batigoals account! En doe het anders wat minder opvallend. Want zo is Batigoal de stc van Ajax.

Bizar zeg, zo scoor je elke week minimaal 4x en verlies je een half jaar niet en zo... nou ja, zo niet dus.
 

Abubakari

Well-known member
Dit zijn toch wel nare berichten...

Daley Blind zal ook de komende 2 wedstrijden van Ajax (tegen Telstar en ADO Den Haag) niet inzetbaar zijn.
Vrijdagmiddag is hij nader onderzocht vanwege de duizeligheid waar hij dinsdag tijdens de wedstrijd tegen Valencia kort last van had. De komende dagen zal hij niet trainen en wordt hij verder onderzocht. Ajax en Blind wachten deze week de uitslagen af.
 
Bovenaan