Speelronde 17

Speelronde 17


  • Totaal aantal stemmers
    23

Eef de Kip

Well-known member
Helaas hadden we de VAR niet mee vandaag.

Weer een regelmatige overwinning, laatste kwartier was nog een beetje spannend maar al met al een degelijke pot.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dikverdiende zege voor Ajax. Uitslag had nog hoger uit moeten vallen.

Ben benieuwd of De Graafschap kan winnen van Vitesse. Voor mijn gevoel winnen die thuis vaak van Vitesse.
 

Batigoal

Well-known member
Dikverdiende zege voor Ajax. Uitslag had nog hoger uit moeten vallen.

Ben benieuwd of De Graafschap kan winnen van Vitesse. Voor mijn gevoel winnen die thuis vaak van Vitesse.

De Graafschap is de hekkensluiter en speelt al weken erg slecht. Vitesse is erg favoriet.

Dat wordt dus een overwinning voor De Graafschap.
 

Reinoud

Well-known member
Die Tadic leek in de eerste wedstrijden ook wel positief veranderd in Engeland, maar het blijft gewoon een vervelend en aanstellerig mannetje. Precies dat wat Vd Gijp vrijdag zei.

Valt mij in de CL ook erg op. Kan aardig verongelijkt zijn als het niet naar z'n zin gaat.
 

Pascallovic

Well-known member
Valt mij in de CL ook erg op. Kan aardig verongelijkt zijn als het niet naar z'n zin gaat.

Kan mij ook voorstellen dat het mensen opvalt en irriteert. Dat soort dingetjes heeft hij niet nodig. Laat hem gewoon gaan voetballen. Tegen Roda en Utrecht 3x een bal goed geraakt vanaf de strafschopstip, maar voor de rest geen inbreng gehad.
 

Ska P 187

Well-known member
Je hebt bij overtredingen nu eenmaal te maken met een grijs gebied, logisch dat je dan willekeur krijgt.

Ditis dus voor mij de reden om die var alleen voor feitelijke beslissingen, bal over de lijn/buitenspel ed in te zetten. Voor de rest is het toch volledige willekeur.
Je krijgt er alleen maar meer gezeik van.
 
Bovenaan