Speelronde 17

Speelronde 17

• Totaal aantal stemmers
    23

stc

Well-known member
Opstelling Ado Den Haag
Zwinkels; Troupee, Beugelsdijk, Kanon, Meijers; Bakker, El Khayati, Immers; Bekker, Falkenburg, Lorenzen.

Hopelijk gaat ADO winnen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Hahahaha. Penalty voor Ajax.

Nu is een hand op de schouder dus wel een strafschop. En denk je dat Dolberg ooit nog bij die bal had gekund? Zo typisch weer dit.

RickPSV

Active member
Oke, over de penalty mogen de meningen verdeeld zijn. Maar als je ziet hoe dicht die vuurwerkbom bij Onana ontplofte, ja sorry hoor.... leeghoofd die dat gegooid heeft. Die moet je met oud en nieuw maar extra opsluiten.

Pascallovic

Well-known member
Ik vind dit nu ook weer zo'n geval dat de VAR niet moet ingrijpen. Super duidelijk is ie nu ook weer. Dus laat lekker de eerste beslissing van de arbitrage in stand.

RickPSV

Active member
Ik vind dit nu ook weer zo'n geval dat de VAR niet moet ingrijpen. Super duidelijk is ie nu ook weer. Dus laat lekker de eerste beslissing van de arbitrage in stand.

Eens, dit is gewoon twijfelachtig. Je kon m geven maar je kon m ook niet geven. Ik vind ook dat ie zich dan bij de scheids moet aansluiten met z'n eerste besluit.

Maasveld

Well-known member
Er werd enkele jaren geleden geopperd om geen Ajax-supporters meer toe te laten in Utrecht. Het lijkt me echter een beter idee om geen Utrecht-supporters meer toe te laten bij Utrecht-Ajax.

PES5

Administrator
Forumleiding
Er werd enkele jaren geleden geopperd om geen Ajax-supporters meer toe te laten in Utrecht. Het lijkt me echter een beter idee om geen Utrecht-supporters meer toe te laten bij Utrecht-Ajax.

Maakt niet uit. Als voor straf die tribune leeg moet blijven, dan zorgt Utrecht er gewoon voor dat ze elders plek krijgen.

stc

Well-known member
Opstelling De Graafschap
Etemadi (K), Owusu, Nieuwpoort (C), Van de Pavert, Tutuarima, Bakker, El Jebli, Olijve, Narsingh, Serrarens, Van Mieghem

Reserves De Graafschap
Rondeel (K), Jurjus (K), Straalman, Klaasen, Vet, Nijland, Abena, Thomassen, Burgzorg, Hamdaoui

Opstelling Vitesse
Eduardo (K), Karavaev, Thelander, Clarke-Salter, Buttner, Bero, Serero, Foor, ?degaard, Linssen (C), Beerens

Reserves Vitesse
Pasveer (K), Karami, Van der Werff, Doekhi, Clark, Bruns, Ali, Musaba, Buitink

Bovenaan