Speelronde 17

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElSimao

Active member
De beste spelers in de Eredivisie zijn geen bijzondere voetballers meer. Die tijd is geweest.

Mwa, Sanchez, Traore, de Dolberg van vorig jaar..allemaal hadden ze "iets". Vind Neres dat echt missen. Het is fijn dat hij zoveel bijdraagt aan de resultaten maar zie er vrij weinig kwaliteit in.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Kijk eens naar de balaanname, versnelling en de positionering van Neres. Als dat niet 'iets' is, dan denk ik dat jouw lat nog in 1995 ligt.

Al hadden we daar deze post niet voor nodig natuurlijk.
 

ElSimao

Active member
Tja. Feiten. Dat is iets waar sommigen maar moeilijk mee om kunnen gaan.

Maar goed dat Abu en ik de schriftjes vol hebben staan met quotes van ElSimao. Dat komt nu mooi van pas.

Mwa, jij en Abu houden zich veel meer bezig met mij dan andersom. Abu moet zichzelf in bescherming nemen om niet teveel met mij te discussieren want dan gaat ie hyperventileren. Jou ken ik niet, maar wie gaat ga jij ook die kant op.

In die zin wel een metafoor voor Ajax en provincieclubs. Daar waar ze zich in de provincie heel erg opvreten als de Amsterdamse galactico's langskomen, hun eigen stadion in de brand steken enzo blijft Ajax rustig, winnen ze de wedstrijd en gaan ze relaxed weer naar huis.
 

ElSimao

Active member
Je hebt letterlijk gezegd dat Sch?ne er misschien nog als invaller bij kon.

Sch?ne kan er volgens jou maar weinig van, hooguit bruikbaar als supersub, het is voorbij met die jongen en het is gewoonweg een matige speler volgens jou.
Voor je gaat beweren dat je dat allemaal nooit gezegd hebt:

Kun je aangeven waarin mijn huidige standpunt verschilt van wat ik in het verleden geroepen heb? Ik zeg namelijk niks nieuws: Ajax moet bestaan uit jeugd + maximaal 3 oudere spelers. Schone heb ik altijd al als optie gezien voor 1 van die routiniers (wat je nu ook al aangeeft) en over Huntelaar twijfelde ik, hebben we ook discussies over gehad, maar ik denk dat we er goed aan doen om hem er even bij te houden.
 

ElSimao

Active member
Dan krijg je een kans om je te verdedigen, dan doe je het niet. Volgens mij lukt het je nog niet eens om drie op te noemen.

Ik hoef mij niet te verdedigen, ik vind het gewoon geen bijster bijzondere speler. Het is geen Traore.

Nu zul je wel zeggen dat ik dat alleen maar vind om niet op mijn eerdere woorden terug te komen, maar als dat zo was, zou ik nu niet Huntelaar prijzen, of wel?
 

SanMark.

Well-known member
Dat zou ik niet direct willen zeggen, maar hij is natuurlijk wel verdraaid effici?nt. Bij 16 goals direct betrokken en dan heeft ie ook nog niet eens alles gespeeld. Dan doe je het gewoon uitstekend.

17 want de assist vorige week telde niet mee omdat die geraakt werd door een Excelsior speler.
 

JMD

Well-known member
Kijk eens naar de balaanname, versnelling en de positionering van Neres. Als dat niet 'iets' is, dan denk ik dat jouw lat nog in 1995 ligt.
Hoho, Ajax scoort voor het eerst in 1 kalenderjaar 94 goals in de eredivisie sinds dat jaar. Dus logisch dat ElSimao daar de lat legt... ;)
 

JMD

Well-known member
In die zin wel een metafoor voor Ajax en provincieclubs. Daar waar ze zich in de provincie heel erg opvreten als de Amsterdamse galactico's langskomen,
Het ene moment zeg je dat de spelers van Ajax niet goed genoeg zijn, het andere moment zijn het Galacticos. Wat is het nou?
Of ben je de draad kwijt doordat je met de neus op de feiten gedrukt wordt dat je hier vooral onzin te praten?
 

ElSimao

Active member
Het ene moment zeg je dat de spelers van Ajax niet goed genoeg zijn, het andere moment zijn het Galacticos. Wat is het nou?

Als je wat gewend bent en je hebt ambities met de club, is er natuurlijk maar weinig aan de selectie dat echt kan bekoren. Ben je het echter gewend om iedere week naar Etienne Reijnen of Henk Veerman te kijken, is het al snel machtig mooi, die gladiatoren uit Amsterdam. Het is allemaal perceptie en referentiekader.

Of ben je de draad kwijt doordat je met de neus op de feiten gedrukt wordt dat je hier vooral onzin te praten?

Dat gedeelte heb ik eventjes gemist, wat gek is gezien het feit dat ik dit topic domineer. Kun je aanweijzen waar dat gebeurd is?
 

Abubakari

Well-known member
Mwa, jij en Abu houden zich veel meer bezig met mij dan andersom. Abu moet zichzelf in bescherming nemen om niet teveel met mij te discussieren want dan gaat ie hyperventileren. Jou ken ik niet, maar wie gaat ga jij ook die kant op.

In die zin wel een metafoor voor Ajax en provincieclubs. Daar waar ze zich in de provincie heel erg opvreten als de Amsterdamse galactico's langskomen, hun eigen stadion in de brand steken enzo blijft Ajax rustig, winnen ze de wedstrijd en gaan ze relaxed weer naar huis.

"Inhoudelijk graag".

Ik weet niet wat je nou precies wil compenseren met dat pseudo arrogante gedrag (nou ja, eigenlijk heb ik wel een idee), maar daar trapt hier echt niemand in hoor.
Mijn vrouw was trouwens net heel blij met die schone (dat is wat anders dan sch?ne trouwens) vloeren. "Goed merk. dat ElSimao, je hebt de vloer weer mooi met hem aangeveegd".

Maar Sch?ne is nu dus opeens wel een goeie voetballer die in de basis moet of toch maar niet? Dat is namelijk het punt en hetgeen jij ontkent: Sch?ne had niks in de basis te zoeken/je op je borst kloppen dat je vorige week zei dat Sch?ne in de basis hoort.

Ik hoef mij niet te verdedigen, ik vind het gewoon geen bijster bijzondere speler. Het is geen Traore.
Even wat cijfers: Traor? scoorde vorig seizoen in de eredivisie 9 goals en gaf 0 assists. Neres staat halverwege al op 7 goals en 8 assists.
Tsja, het is maar wat je ziet en wat je niet ziet, jij ziet het gewoon niet, niet erg, maar matig dan je door hoogmoedswaanzin gedreven praatjes gewoon een beetje, sta je ook niet doorlopend voor lul.
 

De Wolf

Well-known member
Ik dacht dat het niet arroganter kon dan Abu, maar we hebben iemand die dat in het kwadraat is en een enorme plaat voor de kop heeft.
 

ElSimao

Active member
Mijn vrouw was trouwens net heel blij met die schone (dat is wat anders dan sch?ne trouwens) vloeren. "Goed merk. dat ElSimao, je hebt de vloer weer mooi met hem aangeveegd".

Ok, dus jij hebt ElSimao niet alleen thuis ge?ntroduceerd, maar je laat je vrouw dus zelfs je discussies met mij meelezen? Haha, wat ik al zei, het betekent allemaal teveel voor je.

Is ze trouwens wel vaker heel erg blij met ElSimao?

Maar Sch?ne is nu dus opeens wel een goeie voetballer die in de basis moet of toch maar niet? Dat is namelijk het punt en hetgeen jij ontkent: Sch?ne had niks in de basis te zoeken/je op je borst kloppen dat je vorige week zei dat Sch?ne in de basis hoort.

Waar precies heb ik gezegd dat Schone in de basis moet? Ai..

Even wat cijfers: Traor? scoorde vorig seizoen in de eredivisie 9 goals en gaf 0 assists. Neres staat halverwege al op 7 goals en 8 assists.
Tsja, het is maar wat je ziet en wat je niet ziet, jij ziet het gewoon niet, niet erg, maar matig dan je door hoogmoedswaanzin gedreven praatjes gewoon een beetje, sta je ook niet doorlopend voor lul.

Je lijkt wel een PSV'er die wil bewijzen dat Kezman beter is dan Zlatan. Ja maar die statistieken..

Traor? was overigens een spits die helaas een beetje misbruikt is als rechtsbuiten. Was ook geen uitgesproken fan van zijn spel daar. Als spits echter vond ik hem erg sterk. Vooral tegen Feyenoord, dat was voor mij het omslagpunt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan