Speelronde 17

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Weer een bevestiging dat anderen veel meer met mij bezig zijn, dan ik met anderen. Hoe vaak proberen mensen wel niet leuk te doen door mijn uitspraken of catchphrases na te doen? (heel vaak) en hoe vaak doe ik het bij anderen? (helemaal nooit)

Tsja..
SanMark.?
 

ElSimao

Active member
Ik kan er trouwens niet bij dat Ziyech nog vrije trappen mag nemen als Schone in het veld staat. Ziyech heeft 1x gescoord in de laatste 50 vrije trappen en Schone iets van 8x, dat lijkt de keuze me duidelijk. Volgens mij laten ze Hakim soms nog nemen om zijn ego intact te laten. Zwak van Keizer.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik kan er trouwens niet bij dat Ziyech nog vrije trappen mag nemen als Schone in het veld staat. Ziyech heeft 1x gescoord in de laatste 50 vrije trappen en Schone iets van 8x, dat lijkt de keuze me duidelijk. Volgens mij laten ze Hakim soms nog nemen om zijn ego intact te laten. Zwak van Keizer.

Logisch, Schone kan er niks van en die moet de jeugd een kans geven. Zijn jouw woorden.
 

stc

Well-known member
Wat een gejank. Ga lekker jullie 'vete' ergens anders uitvechten in een ander op te richten topic...
 

RickPSV

Active member
Ah, ik heb even VI gekeken en het een en ander gemist zo te zien. Is het een spannende speelronde 17 vanavond? Wie wint er?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan