Speelronde 17

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Speelronde 17

Dan heb je dus een selectie voor middenmoot Jupiler League en dan moet de trainer eruit omdat je in de Eredivisie niet presteert. Rare jongens die Spartanen.
 

ElSimao

Active member
Toevallig zei ik het van de week al, Huntelaar en Schone zijn de (enige) ervaren / 24+ spelers die je zou moeten behouden en ze tonen het weer aan. Huntelaar is erg leep en sluw en weet precies wanneer ie wat moet doen en Schones traptechniek is, zeker binnen de Eredivisie, ongeevenaard.

Wedstrijd was van beide kanten verder vrij slecht. Overall vond ik Ajax iets beter, maar als je ziet hoe lastig de defensie het al krijgt als AZ een beetje aanzet..wat dat blijft het wonderlijk dat je met meer dan 100 miljoen eigen vermogen jongens op moet stellen als Zeefuik en Dijks. Vooral Zeefuik was weer echt een drama, natuurlijk die onnodige penalty en even later als een kip zonder kop op de bal af rennen ipv zich wat strategischer tussen de bal, het doel en Weghorst te positioneren. Een hele slechte speler.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En toevallig zei je de maanden daarvoor dat alle oudjes weg moesten en dat Sch?ne er misschien nog als invaller bij kon.

Keizer doet het prima. Frenkie de Jong centraal achterin is een prima vondst en de juiste routiniers opstellen ook.

Hup Keizer!
 

Maasveld

Well-known member
En toevallig zei je de maanden daarvoor dat alle oudjes weg moesten en dat Sch?ne er misschien nog als invaller bij kon.

Keizer doet het prima. Frenkie de Jong centraal achterin is een prima vondst en de juiste routiniers opstellen ook.

Hup Keizer!
Genot!
 

ElSimao

Active member
En toevallig zei je de maanden daarvoor dat alle oudjes weg moesten en dat Sch?ne er misschien nog als invaller bij kon.

Heb ik dus nooit gezegd, maar goed, je wil weer leuk doen kennelijk.

Keizer doet het prima. Frenkie de Jong centraal achterin is een prima vondst en de juiste routiniers opstellen ook.

Hup Keizer!

Meeste keuzes worden nu voor Keizer gemaakt, omdat de selectie zo smal is en door alle blessuregevallen. Het gaat beter dan ik had verwacht, maar de tussenstand is dat we ons niet voor Europa geplaatst hebben en 5 punten achter staan op PSV. Gaat het zo door kunnen we weer eens spreken van een mislukt seizoen.
 

Abubakari

Well-known member
Heb ik dus nooit gezegd, maar goed, je wil weer leuk doen kennelijk.
Je hebt letterlijk gezegd dat Sch?ne er misschien nog als invaller bij kon.

Sch?ne kan er volgens jou maar weinig van, hooguit bruikbaar als supersub, het is voorbij met die jongen en het is gewoonweg een matige speler volgens jou.
Voor je gaat beweren dat je dat allemaal nooit gezegd hebt:


Een jongen die op een hoger niveau als eerste door de mand valt doordat hij handelingssnelheid mist en een beetje lui is. Heeft mijns inziens opzichtig gefaald in de Europese campagne dus een basisplaats is wat mij betreft niet meer aan de orde voor hem. Is wel een uitstekende invaller als je een resultaat moet forceren. Beste trap van de selectie en genoeg inzicht, op die manier heeft hij de club al veel punten bezorgd.

Houden voor die laatste rol of een mooi laatste avontuur gunnen.

Schone, Veltman en Neres kunnen er maar weinig van en dat zou qua salariering de meest belangrijke factor moeten zijn.

Van Viergever en Veltman zou ik er maximaal eentje houden, Schone zou eventueel als breekijzer / supersub kunnen blijven en KJH zou ik nog even wachten met beoordelen.

Slechte wedstrijd weer. Erg rommelig en nauwelijks goede combinaties of goede individuele acties gezien. Schone weer in de basis, dus dat gaat de verkeerde kant op. Het is voorbij met die jongen.

Grootste fout van Bosz vond ik het kiezen van Schone voor Bazoer. Tuurlijk, Schone speelde op zijn top toen en Bazoer zat in een dip, dus op dat moment is Schone beter. Eindstand is echter dat Bazoer is weggegaan voor potentieel vele miljoenen minder en dat we met een gewoonweg matige speler overblijven.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Yes! De enige echte topper van deze week en gewonnen. Heel erg tevreden met deze zwaarbevochten overwinning.

+1

Was met die gemankeerde verdediging en de twee extra rustdagen toch wel bevreesd dat het gat na vandaag weer 8 punten zou zijn en dat we blij met een dooie mus zouden zijn geweest na de uitglijers van PSV/de zeges van Ajax.
Maar toch gewoon gewonnen, toch wel knap. Erg blij mee.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hahaha. Er valt hier even door de mand.

ElSimao, u bent de zwakste schakel! Oant sjen!
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja, en dan nog "Schone, Veltman en Neres kunnen er maar weinig van en dat zou qua salariering de meest belangrijke factor moeten zijn."

Volgens mij is Neres nu zo'n beetje het belangrijkste voor ons.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Neres is een klasbak, maar maakte het vorig jaar nog niet helemaal waar. Dat kan, maar om hem dan gelijk weg te zetten als prutser is inderdaad wel heel erg ElSimao.
 

Maasveld

Well-known member
Neres is misschien wel de beste speler die op dit moment in de Eredivisie rondloopt.
Dat zou ik niet direct willen zeggen, maar hij is natuurlijk wel verdraaid effici?nt. Bij 16 goals direct betrokken en dan heeft ie ook nog niet eens alles gespeeld. Dan doe je het gewoon uitstekend.
 

ElSimao

Active member
Dat zou ik niet direct willen zeggen, maar hij is natuurlijk wel verdraaid effici?nt. Bij 16 goals direct betrokken en dan heeft ie ook nog niet eens alles gespeeld. Dan doe je het gewoon uitstekend.

Ach, was ik nu nog anti-Huntelaar geweest had het hele forum geroepen hoe goed en geweldig die jongen wel niet is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En dat terwijl jij "kennelijk weer leuk wil gaan doen".

Tja. Feiten. Dat is iets waar sommigen maar moeilijk mee om kunnen gaan.

Maar goed dat Abu en ik de schriftjes vol hebben staan met quotes van ElSimao. Dat komt nu mooi van pas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan