Speelronde 17

Speelronde 17


  • Totaal aantal stemmers
    11

leo1949

Well-known member
En nu maar hopen dat er in de winterstop in een of andere vorm ge?nvesteerd word in ons team want we hebben te veel keer van de onderste verloren.
En Feyenoord heeft ons ook laten zien dat AZ er nog lang niet is.
 

inhethoekje

Active member
De letterlijke tekst is:



En dan hebben we dit FIFA artikel:


Dus;
Als El Ahmadi zijn oproep voor Marokko zou negeren en hij zou in de periode van de Afrika Cup voor Feyenoord uitkomen dan worden die duels automatisch omgezet in een nederlaag voor Feyenoord. Met andere woorden; El Ahmadi is tijdens de Afrika Cup niet speelgerechtigd voor Feyenoord.

En als je niet speelgerechtigd bent dan kun je ook niet geschorst zijn.


Je vergeet 1 ding:

Hij is nog niet opgeroepen, met andere woorden, morgen wordt hij geschorst, dat hij volgende week dan wordt opgeroepen maakt niet meer uit.
Ik heb nog nergens de selectie van Marokko kunnen vinden voor de Afrika Cup.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Je vergeet 1 ding:

Hij is nog niet opgeroepen, met andere woorden, morgen wordt hij geschorst, dat hij volgende week dan wordt opgeroepen maakt niet meer uit.
Ik heb nog nergens de selectie van Marokko kunnen vinden voor de Afrika Cup.

Hij wordt geschorst voor de eerstvolgende wedstrijd waarin hij mee mag doen.

Stom foutje van Feyenoord
 

inhethoekje

Active member
Hij wordt maandag door de KNVB geschorst en bv woensdag wordt hij geselecteerd, dan is het voor de FIFA niet interessant meer wat hij de zaterdag ervoor heeft gedaan.
 

inhethoekje

Active member
Hij wordt geschorst voor de eerstvolgende wedstrijd waarin hij mee mag doen.

Stom foutje van Feyenoord

Oke, dus jij zegt dat Roda niet van toepassing is maar pas de 1e pot als hij weer terug is?
(mocht Marokko het goed doen dan missen we hem 4 wedstrijden en dan pas gaat de schorsing in, dus we missen hem 5 wedstrijden in het slechtste geval, toch?)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dan nog is het een voordeel, zolang wij geen geschorste El Ahmadi opstellen. Tegen die vijfde kaart gaat hij toch een keer aanlopen. Kan hij beter een wedstrijdje rust hebben na de Afrika Cup.
 

inhethoekje

Active member
Ik niet. De regels. Hoe duidelijk wil je het hebben.


Zolang een selectie niet bekend is is het toch niet belangrijk wie er geschorst is?

Ik dacht oprecht dat zolang een selectie niet bekend is gemaakt je niet kan spreken van ''bewust'' een kaart pakken, want wie zegt dat hij geselecteerd wordt?
 

inhethoekje

Active member
Dan nog is het een voordeel, zolang wij geen geschorste El Ahmadi opstellen. Tegen die vijfde kaart gaat hij toch een keer aanlopen. Kan hij beter een wedstrijdje rust hebben na de Afrika Cup.


Weet niet hoe sterk Marrokko is maar 5 wedstrijden is best wel veel als het tegenzit.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Als Marokko hem morgen oproept is hij verplicht te gaan. En dus kan hij niet voor Feyenoord spelen. Zodra hij voor Feyenoord mag spelen gaat de schorsing in.
 
Bovenaan