Speelronde 17

Speelronde 17


  • Totaal aantal stemmers
    11

JMD

Well-known member
Het enige positieve punt qua PSV in de eerste 40 minuten is dat Luuk eindelijk weer eens bijna elk kopduel wint en ook vaak een goed vervolg heeft.
 

inhethoekje

Active member
Cocu zei van te voren dat je hem beter kon laten starten ipv inbrengen omdat je altijd beter aan de wedstrijd begint dan als je invalt.

Hij bedoelde dus gewoon,"'Ik heb hem de opdracht gegeven om zich heen te schoppen en daarna haal ik hem eruit"'.
 

JMD

Well-known member
Cocu zei van te voren dat je hem beter kon laten starten ipv inbrengen omdat je altijd beter aan de wedstrijd begint dan als je invalt.

Hij bedoelde dus gewoon,"'Ik heb hem de opdracht gegeven om zich heen te schoppen en daarna haal ik hem eruit"'.
Als hij zo doorgaat haalt hij om een andere reden het eind van het duel niet.

Wat is PSV toch slordig in de defensie, de meeste kansen voor Ajax komen gewoon door gepruts aan PSV-zijde
 

gevegt

Well-known member
Cocu zei van te voren dat je hem beter kon laten starten ipv inbrengen omdat je altijd beter aan de wedstrijd begint dan als je invalt.

Hij bedoelde dus gewoon,"'Ik heb hem de opdracht gegeven om zich heen te schoppen en daarna haal ik hem eruit"'.

En dan Hendrix er in!:duim:
 

JMD

Well-known member
Guardado krijgt een koekje van eigen deeg van Ziyech. Ook dit had geel moeten zijn, Ziyech draait in de sprong om Guardado te raken, niet de bal te koppen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb de meerwaarde van Cassierra bij Ajax nog niet kunnen ontdekken. Was in Colombia ook al geen goalgetter, dus ik ben benieuwd wat hij dan wel kan.
 
Bovenaan