Speelronde 17

Speelronde 17


  • Totaal aantal stemmers
    11

inhethoekje

Active member
Jaren geleden, kende het gevoel niet eens meer, om rustig naar een pot te kijken in de wetenschap dat mijn club nr 1 blijft en we altijd winnaar zijn na afloop van deze wedstrijd.

Ik tsssst er een open.
 

JMD

Well-known member
Jaren geleden, kende het gevoel niet eens meer, om rustig naar een pot te kijken in de wetenschap dat mijn club nr 1 blijft en we altijd winnaar zijn na afloop van deze wedstrijd.
Het is je/jullie gegund, en dan meen ik zonder een spoor van cynisme.
 

inhethoekje

Active member
JMD, even tussendoor, jullie hadden altijd mooie uit shirts in de CL, maar willen jullie nooit meer dat spuuglelijke groene tenue dragen, het leek op een Oostblok tenue van een ploeg die net genoeg geld over had om een tenue te kopen.
 

Batigoal

Well-known member
Haha wat overdreven.

Van Cassierra hoeven we niks te verwachten helaas. Het zal vandaag van onze middenvelders moeten komen.
 

JMD

Well-known member
JMD, even tussendoor, jullie hadden altijd mooie uit shirts in de CL, maar willen jullie nooit meer dat spuuglelijke groene tenue dragen, het leek op een Oostblok tenue van een ploeg die net genoeg geld over had om een tenue te kopen.
Hehe...

Is het erg als ik zeg dat ik hem wel mooi vind?? Maar goed, groen is mijn lievelingskleur.
 

JMD

Well-known member
De kleur van St. Etienne. Die deed het vroeger altijd wel goed tegen PSV. Een mooi eerbetoon dus.
Haha...

Als Ajax ook maar even druk zet weet PSV het totaal niet meer, dramatische passing... Wordt een kansloze nederlaag zo.
 
Bovenaan