Speelronde 16

Slechte poll met slechte slogan

  • Have a naai’s day

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

Bernardo

Well-known member
Denk dat az niet beter kan… teren op pavlidis en een bevlieging van een aanvaller.
Je kan niet jarenlang je beste spelers verkopen zonder terugval

Zowel az als Twente zullen in deze vorm na de winterstop een makkelijke prooi zijn voor Ajax…
Ajax vandaag niet gezien zeker? 😂
 

Batigoal

Well-known member
Ajax vandaag niet gezien zeker? 😂
Mwah, ik was blijkbaar weer eens te negatief omdat ik Ajax niet goed vond spelen en Ajax op basis van de laatste weken niet hoger vind eindigen dan een playoff-plek, waar ze nu ook staan. Dus ik ga er van uit dat @JMD ons minstens in de top 3 ziet eindigen. Heel veel meer zit er ook niet tussen namelijk.
 

JMD

Well-known member
Mwah, ik was blijkbaar weer eens te negatief omdat ik Ajax niet goed vond spelen en Ajax op basis van de laatste weken niet hoger vind eindigen dan een playoff-plek, waar ze nu ook staan. Dus ik ga er van uit dat @JMD ons minstens in de top 3 ziet eindigen. Heel veel meer zit er ook niet tussen namelijk.
Ik zeg niet dat Ajax zeker derde wordt, maar ik geloof wel dat jullie dicht in de buurt gaan komen. Twente en az zijn echt niet beter dan het huidige Ajax.
 

Bernardo

Well-known member
Ik zeg niet dat Ajax zeker derde wordt, maar ik geloof wel dat jullie dicht in de buurt gaan komen. Twente en az zijn echt niet beter dan het huidige Ajax.
Niet beter, maar wel 9 punten voorsprong. Ga dat maar eens goedmaken als Ajax zijnde in deze vorm
 

Batigoal

Well-known member
Ik zeg niet dat Ajax zeker derde wordt, maar ik geloof wel dat jullie dicht in de buurt gaan komen. Twente en az zijn echt niet beter dan het huidige Ajax.
Als we tegen Almere City en PEC Zwolle vandaag 'gewoon' de volle 3 punten hadden behaald, dan had ik het inderdaad nog wel willen zien. Maar nu vind ik het gat nog wel behoorlijk.
 

JMD

Well-known member
Niet beter, maar wel 9 punten voorsprong. Ga dat maar eens goedmaken als Ajax zijnde in deze vorm
8 en 9 op nummer 3 en 4. Twente en AZ hebben nog niet tegen elkaar gespeeld, dus spelen ze direct na de winterstop tegen elkaar, dus 1 van de 2 (of beide) gaat punten verspelen. Verder ontvangt Ajax zowel AZ als Twente nog thuis en moeten AZ en Twente ook nog naar PSV bijvoorbeeld.

Verder: na de nederlaag in Eindhoven stond Ajax 15 en 14 punten achter op AZ/Twente. 6 duels verder is dat gat dus al 6 punten verminderd. En jij geloof niet dat ze in de resterende 18 er geen 8/9 kunnen goed maken?
 

JMD

Well-known member
Als we tegen Almere City en PEC Zwolle vandaag 'gewoon' de volle 3 punten hadden behaald, dan had ik het inderdaad nog wel willen zien. Maar nu vind ik het gat nog wel behoorlijk.
Is het ook. Maar vergeet niet dat we nog niet eens halfweg zijn. Als je 8/9 punten kunt verliezen in 16 duels kan je ze ook goed maken in die tijd.

En net zoals ik echt nog niet juich om de titel van PSV (ondanks de 10 punten) zou ik ook nog niet plek 3 van Ajax afschrijven... En tuurlijk gaat dat lastig worden, maar Ajax met 2/3 versterkingen moet echt wel richting die plek kunnen.
 

gevegt

Well-known member
Ik word idd heel hebberig ja…

Bakayoko mag gaan trainen op vrije trappen en corners nemen…
Ah, die had ik bijna gemist. De beste rechtsbuiten op de Nederlandse velden is niet alleen dom, maar heeft ook een slechte traptechniek. (y)
 

JMD

Well-known member
Ah, die had ik bijna gemist. De beste rechtsbuiten op de Nederlandse velden is niet alleen dom, maar heeft ook een slechte traptechniek. (y)
Geen vrije trap/corner is voor rust voorbij de eerste paal/verdediger gekomen. Het gaat er niet om wat je hebt, maar om wat je doet
 
Bovenaan