Speelronde 16

Slechte poll met slechte slogan

  • Have a naai’s day

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

De Wolf

Well-known member
vrijdag 15 december
NEC20:00Fortuna
zaterdag 16 december
Utrecht16:30RKC
Excelsior18:45Go Ahead
Heerenveen21:00Volendam
zondag 17 december
Almere12:15Vitesse
Heracles14:30Feyenoord
Sparta14:30Twente
Ajax16:45PEC
AZ20:00PSV
 

JMD

Well-known member
Ben benieuwd hoe PSV zondag voor de dag komt en of het met 48 uit 16 kan eindigen in de eerste 'helft' van dit seizoen. Groot voordeel is dat PSV 2 dagen meer rust heeft naar AZ uit dan AZ, maar AZ ligt ons in de competitie niet. Vorig seizoen wonnen we vlak voor de WK-break bij Ajax om vervolgens tegen AZ (net voor het WK) onderuit te gaan. In mei wonnen we in Alkmaar door 2 bevliegingen van Simons. Sindsdien is PSV veel beter geworden, AZ vooral wisselvalliger. Op sommige dagen kan AZ met de top mee, maar op andere dagen hebben ze het al moeilijk tegen de middenmoot.

PSV speelt nog 2 duels tot de winterstop, als ik moet kiezen welke ze moeten winnen dan ga ik voor het bekerduel van volgende week donderdag en geloof ik dit duel wel. Van tevoren zou je al tekenen voor 45 uit 16 met de kerst, en met 2 zeges uit het drieluik Twente/Feyenoord/AZ uit. Dat hebben we al gedaan, dus zou zeer mooi zijn als je wint, maar eens moet zo'n serie eindigen.

Ben vooral eigenlijk benieuwd hoe Twente (bij Sparta) en Feyenoord (bij Heracles met een nieuwe coach) het gaan doen, daar zit ook wel een potentiële bananenschil tussen. Ajax - PEC is normaal gesproken een eitje voor Ajax, zeker nu de vorm langzaamaan weer goed wordt.
 
Laatst bewerkt:

stc

Well-known member
AZ uit altijd lastig. Pavlidis en co gaan PSV helemaal slopen en PSV trakteren op een flinke nederlaag.
(hopelijk ga ik in 2024 positiever posten over PSV)
 

Batigoal

Well-known member
Leuke gast die Mattsson van NEC. En een goeie speler, is de laatste weken wel op dreef. NEC plots weer 8e in de Eredivisie.
 

Pieros

Active member
Leuke gast die Mattsson van NEC. En een goeie speler, is de laatste weken wel op dreef. NEC plots weer 8e in de Eredivisie.

Echt een verschil met vorig seizoen. Toen lukte er bijna niks bij hem en speelde hij met weinig vertrouwen. Dit jaar is het zo anders.
 
Bovenaan