Speelronde 16

Makkie voor


  • Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Heerlijke zondag kan dit zo worden als PSV wint bij NEC. Koploper dan... Had ik echt niet verwacht. En met na vanavond RKC uit en Go Ahead thuis hebben we tot de winter ook een op papier niet te moeilijk programma, terwijl Ajax en Feyenoord volgende week tegen elkaar moeten...
 

JMD

Well-known member
Max wereldkampioen en dan dit er overheen.
Wat een heerlijke zondag vandaag.
Voor mij hangt dat nog af van het resultaat van NEC - PSV, dat snap je, maar als PSV dat wint is dit voor mij echt de perfecte zondag. Wint PSV niet dan ga ik strontchagrijnig naar bed.
 

stc

Well-known member
Zag gisteren dat jullie de laatste drie keer daar probleemloos wonnen met 0-2, 0-3 en 0-4 ofzo. Zal wel een net zo’n verrassende uitslag worden als PSV - FC Utrecht.

FC Groningen - Feyenoord is wel een interessant affiche. De laatste keer dat we daar wonnen was het kampioensjaar. Van de 45 ontmoetingen eindigde het 15 keer winst Feyenoord, 14 keer gelijk en 16 keer winst FC Groningen geloof ik. Zal wel een zware dobber worden tegen Buijsletico. Verwacht een kutpot ala FC Twente - Feyenoord, die we hopelijk dit keer wel weten te winnen.

Ajax - AZ was vorig jaar 2-0 en het jaar daarvoor 0-2. Dus AZ is aan de beurt om met 2-0 te winnen.
Ik herinner mij nog dat PSV daar gewoon verloor door doelpunten van de heren Janssen en de Gier. Onze Russische vriend kreeg toen nog rood. Janssen was trouwens voormalig PSV-er en had nog een belangrijk doelpunt gemaakt voor PSV. Maar dat terzijde.
 

JMD

Well-known member
Echt ongelooflijk, je begint zo sterk... En dan krijg je dit.

Gaat dit weer zo'n dag worden als bij Heerenveen en Willem II, waar je gewoon (veel) beter bent maar door gekloot punten verliest.
En wanneer gaan we Drommel eens banken?
 

stc

Well-known member
Echt ongelooflijk, je begint zo sterk... En dan krijg je dit.

Gaat dit weer zo'n dag worden als bij Heerenveen en Willem II, waar je gewoon (veel) beter bent maar door gekloot punten verliest.
En wanneer gaan we Drommel eens banken?
Ik denk aanstaande woensdag

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Als ik NEC was zou ik heel vaak schieten op het doel van PSV, Drommel is zeer zwak vanavond
 

JMD

Well-known member
PSV begon zeer sterk, maar zakt ver weg nu... 2-0 hangt eerder in de lucht dan de 1-1.
 

JMD

Well-known member
Rust. 1-0

Echt ongelooflijk. Sterk begin, niet echt kansen, maar NEC werd vastgezet. Dan 1 onachtzaamheidje, een vrije trap tegen, de standaard blunder van Drommel en je staat 1-0 achter. Daarna lijken ze te denken dat het wel goed gaat komen, maar op deze manier gebeurt dat echt niet.
 

JMD

Well-known member
Sommige wedstrijden hebben geen tweede helft nodig.
Als PSV zo blijft spelen als na die 1-0 kunnen ze nog uren doorspelen en toch scoren ze niet. Mag toch hopen dat Schmidt in de rust even uitlegt aan de heren dat als je kampioen wilt worden dat je dan op een dag dat de beide andere titelkandidaten punten verspelen je simpelweg MOET winnen.
 
Bovenaan