Speelronde 16

Hups

  • sc Heerenveen

    Stemmen: 1 12,5%
  • FC Twente

    Stemmen: 3 37,5%
  • PEC Zwolle

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

De Groene Scout

Well-known member
Met terugwerkende kracht opnieuw dus de opmerking dat degene die dacht dat de bank van PSV beter was dan die van Ajax die is echt gek... Wat valt PSV ver terug zonder Gakpo, Götze enz...
Ongeacht wie er op die bank zit, vond ik vandaag dat er wel erg laat gewisseld werd. Met 1-2 achter wacht je toch niet tot minuut 87 om 2 verse krachten te brengen.
 

JMD

Well-known member
Ongeacht wie er op die bank zit, vond ik vandaag dat er wel erg laat gewisseld werd. Met 1-2 achter wacht je toch niet tot minuut 87 om 2 verse krachten te brengen.
Helemaal mee eens... Sowieso snap ik dat soort last-minute wissels nooit, behalve om misschien 'een extra slot op de deur' te gooien


Om gevegt te troosten hoop ik dat PEC wint vanavond.
 

Maasveld

Well-known member
7 goals met zijn laatste 7 schoten... Effectief...

Ben je bang dat jullie die nu nog kwijt raken deze winter Maasveld???
De kans is altijd aanwezig natuurlijk, maar als ie vertrekt dan zal het voor de hoofdprijs zijn. VVV zal komend seizoen een deel van de inkomsten moeten restitueren aan een deel van sponsoren en supporters. Ze hebben elke euro dus hard nodig. Als ie méér oplevert dan dat en het verwachte omzetverlies bij degradatie heeft VVV denk ik weinig keus. Als je dan nog ergens een spits bij een subtopper kunt huren heb je ook nog een aardige kans om erin te blijven, dan zou het een prima deal zijn.
 
Bovenaan