Speelronde 16

Hups

  • sc Heerenveen

    Stemmen: 1 12,5%
  • FC Twente

    Stemmen: 3 37,5%
  • PEC Zwolle

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Maasveld

Well-known member
Jacco is natuurlijk waanzinnig. Maar nog belangrijker is de links directe die we afgelopen zaterdag aan Willem II uitdeelden en de rechtse directe die ADO vandaag kreeg. We hebben weer even lucht.
 

Maasveld

Well-known member
Denk je dat hij de stap naar bijvoorbeeld Feyenoord aan zou kunnen?
Lastig te zeggen. Harde werker, doelgericht, kan ook nog wel een bal vasthouden. Maar laten we eerlijk zijn, het zit ook wel allemaal mee dit seizoen. Die 2 velddoelpunten van vandaag bijvoorbeeld waren er bij een beetje fatsoenlijke keeper niet ingegaan. Maar dat velddoelpunt van afgelopen zaterdag verraad dan wel weer wat klasse. Aangezien hij tot dit seizoen niet heel bekend stond om zijn scorend vermogen, kan het zomaar ook een Björn Vleminckxje worden. Ik weet niet hoe groot de portemonnee van Feyenoord is, maar ik zou er bij wijze van spreken niet de helft van mijn transferbudget aan uitgeven.
 

Abubakari

Well-known member
Fraaie goal, 0-2.

Weten we ook waar we staan. Samen met AZ en Feyenoord en Vitesse strijden om plek 2.
Zeker een fraaie goal. En je tweede constatering kan ik ook goed mee leven.

Maar eerlijk is eerlijk, beste man in dit topic is JFK.
 

Abubakari

Well-known member
IMG_20210114_131144.jpg
En hoe moeten we het 1-1 gelijkspel bij PEC Zwolle dan precies zien?

Ik blijf me verbazen over de korte termijn blik van de sportjournalisten. Gelukkig zijn we nu wel weer even van dat PSV ophemelen af, was ook nergens op gebaseerd.
 
Bovenaan