Speelronde 16

Hups

  • sc Heerenveen

    Stemmen: 1 12,5%
  • FC Twente

    Stemmen: 3 37,5%
  • PEC Zwolle

    Stemmen: 4 50,0%

  • Totaal aantal stemmers
    8

De Groene Scout

Well-known member
We houden de vaart er mooi in; morgen starten we al weer met speelronde 16:

Dinsdag 12 januari:

18:45 Vitesse - FC Utrecht
21:00 Heracles Almelo - FC Emmen

Woensdag 13 januari:

18:45 PSV - AZ
20:00 ADO Den Haag - VVV
20:00 Fortuna Sittard - Sparta Rotterdam
21:00 Feyenoord - PEC Zwolle

Donderdag 14 januari:

18:45 SC Heerenveen - RKC Waalwijk
20:00 FC Twente - Ajax
21:00 Willem II - FC Groningen
 

JMD

Well-known member
Ik ben benieuwd hoe PSV en Ajax zich herstellen van het pittige duel van gisteravond. Ajax heeft wat dat betreft nu een voordeel, het speelt een dag later dan PSV, maar heeft dan zondag dat voordeel niet, want dan heeft het 1 dag minder rust dan Feyenoord.

Beide duels van PSV en Ajax zijn potentiële bananenschillen. Het kan zomaar zijn dat we donderdagavond een nieuwe koploper hebben, maar PSV kan ook zomaar op plek 3 staan dan. Als PSV wint van AZ dan zijn de Alkmaarders imo weg voor de kans op plek 1/2.
 

delmaestro

Well-known member
AZ mag in de rest van januari tegen PSV, ADO, Feyenoord, Utrecht en Ajax. Met dat programma lijkt het mij zeker dat van Ajax, PSV en Feyenoord er zeker 2, maar waarschijnlijk alle 3 verder gaan uitlopen op AZ. Die doen echt niet meer mee voor de titel...
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben benieuwd hoe PSV en Ajax zich herstellen van het pittige duel van gisteravond. Ajax heeft wat dat betreft nu een voordeel, het speelt een dag later dan PSV, maar heeft dan zondag dat voordeel niet, want dan heeft het 1 dag minder rust dan Feyenoord.

Beide duels van PSV en Ajax zijn potentiële bananenschillen. Het kan zomaar zijn dat we donderdagavond een nieuwe koploper hebben, maar PSV kan ook zomaar op plek 3 staan dan. Als PSV wint van AZ dan zijn de Alkmaarders imo weg voor de kans op plek 1/2.

Ajax en PSV kunnen inderdaad allebei winnen, gelijkspelen of verliezen. 😮
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
PSV heeft nog wat goed te maken tegen AZ. Ik hoop dat Gotze mee kan spelen tegen AZ.
 

stc

Well-known member
Götze mist ook PSV - AZ en devolgende duels, ligt er nog 2 weken uit

Misschien haalt hij de wedstrijd tegen Feyenoord eind van de maand.

Ik ben benieuwd of PSV op dezelfde manier gaat spelen tegen AZ zoals afgelopen zondag.
 
Bovenaan