Speelronde 15

Wat staat er straks op 1 in de Top 2000?


  • Totaal aantal stemmers
    8

gevegt

Well-known member
En dat komt vaker voor. Ik vond Wormuth tactisch ook niet sterk. Waarom defensief aanpassen en niet die zwakke achterhoede plus doelman onder druk zetten. Mentaal zit het bij meerdere spelers niet goed. Net als zondag was de keeper de beste man bij Heracles. En dan verlies je dus vaak.
Als je lekker meedoet en zelfs voor komt, vraag ik mij af waar die onzekerheid vandaan komt.
Daar begrijp ik dus niets van.
 

Reinoud

Well-known member
Vanaf begin zat er tempo en beweging in bij Ajax en dan levert zo'n wedstrijd dus geen probleem op
 

JMD

Well-known member
Dat Willem II stort echt met de week meer in... Wordt 8e duel op rij zonder zege voor de Tricolores... De laatste zege was op PSV, en ook dat was een duel waarin de Tilburgers de alle kanten op werden gespeeld.
 

Batigoal

Well-known member
Huh? Deze is dan buitenspel. Dat is raar, dan had ik het afkeuren van de 3-0 logischer gevonden.
 

Batigoal

Well-known member
Reactie Willem II wordt naw als reflex gezien en niet bewust spelen. Dus geen nieuwe situatie. Verklaring die op Twitter wordt gegeven

EDIT: Dus zo voelt gevegt zich, met zichzelf in gesprek ;)
Marciano Vink denkt dat het niet afgekeurd moest worden gezien eerdere goals die wel telden.

Het is trouwens wel weer eens prettig om gewoon al vroeg een lekkere voorsprong te hebben.
 

Fregge

Well-known member
Waarschijnlijk is het geïnterpreteerd als een schot op doel, dan geldt die regel niet dat hij van een tegenstander af komt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Utrecht heeft schijnbaar in 1980 nog bij PSV gewonnen, dus ik neem aan dat ze dat kunstje weer gaan herhalen.
 
Bovenaan