Speelronde 15

Wat staat er straks op 1 in de Top 2000?


  • Totaal aantal stemmers
    8

Miramar

Well-known member
Ik verwacht 2-3 in de tweede helft. Aangezien PSV altijd één beroerde helft speelt....
 

stc

Well-known member
PSV speelt al beroerd. Utrecht hoeft hier zeker niet te verliezen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Bonehead

Well-known member
Er zat zeker 2 meter tussen de ogen van Paes en die aanvaller van PSV en toch vinden de geleerden het hinderlijk buitenspel. Dit terwijl bij het schieten de afstand nog groter was. Onbegrijpelijk.
 

Bernardo

Well-known member
Tja. Die 0-1 is wel duur, onterecht. Daarna loopt Vitesse er wel heel makkelijk doorheen
 

delmaestro

Well-known member
Gefeliciteerd.
Thanks. Het kon natuurlijk een keer gebeuren. Cambuur speelt leuk en opportunistisch, en dat had op voorhand best goed kunnen uitpakken tegen Vitesse. We hadden het hele seizoen zoveel moeite met scoren. Dan valt toevallig alles goed en leggen we een dijk van een wedstrijd op de mat (ondanks dat het verdedigend echt niet potdicht zat bij ons) en gaan ze er wel in. Niet teveel naar deze pot kijken, maar gewoon nog steeds genieten van de mooie plek op de ranglijst 👍🏻
 

Max

Administrator
Forumleiding
Thanks. Het kon natuurlijk een keer gebeuren. Cambuur speelt leuk en opportunistisch, en dat had op voorhand best goed kunnen uitpakken tegen Vitesse. We hadden het hele seizoen zoveel moeite met scoren. Dan valt toevallig alles goed en leggen we een dijk van een wedstrijd op de mat (ondanks dat het verdedigend echt niet potdicht zat bij ons) en gaan ze er wel in. Niet teveel naar deze pot kijken, maar gewoon nog steeds genieten van de mooie plek op de ranglijst 👍🏻

Hopelijk herhalen jullie dit kunstje tegen Mura.
 

Batigoal

Well-known member
Thanks. Het kon natuurlijk een keer gebeuren. Cambuur speelt leuk en opportunistisch, en dat had op voorhand best goed kunnen uitpakken tegen Vitesse. We hadden het hele seizoen zoveel moeite met scoren. Dan valt toevallig alles goed en leggen we een dijk van een wedstrijd op de mat (ondanks dat het verdedigend echt niet potdicht zat bij ons) en gaan ze er wel in. Niet teveel naar deze pot kijken, maar gewoon nog steeds genieten van de mooie plek op de ranglijst 👍🏻
Gefeliciteerd! Benieuwd wat er komend seizoen met Openda gaat gebeuren. Prima voetballer, maar volgens mij zitten ze daar bij Club Brugge niet meer op te wachten. Lijkt me toch wel een interessante speler voor een stapje hoger.
 
Bovenaan