Je zou de regel moeten invoeren dat als de VAR langer dan 1 minuut naar het scherm moet kijken dat het dan idd geen clear error is en gewoon door spelen dan.Echt belachelijk dat die goal wordt afgekeurd. Het zegt genoeg dat Nagtegaal het vijf minuten moest bekijken. Dan is het geen clear foul.
Alireza.Wie ga ik affikken?
Gelukkig schiet Sini vandaag met scherp.
Sorry BH!Ik ben bang dat de favoriete club van BH dit niet gaat volhouden.
Zelfs hij bezwijkt dus onder de druk van de Kuip.Goh wat voorspelbaar. Bassie die idd het clear and obvious mistake erin brengt. Moet gewoon ballen hebben en de VAR gewoon gelijk op hun kloten te geven.
Sorry BH!
Mij viel op dat er het laatste kwartier van de eerste helft totale paniek in het elftal heerste waar Feyenoord van kon profiteren.Tsja voorspelbaar. Door chronisch gebrek aan creativiteit creëer je al niet zoveel kansen en als je dan 1 op 1 mist op de keeper dan wordt het lastig. Niet dat dit perse de wedstrijden zijn waarin je punten moeten halen. Het is alweer een grijs seizoen.
Mij viel op dat er het laatste kwartier van de eerste helft totale paniek in het elftal heerste waar Feyenoord van kon profiteren.
Juist.Goh wat voorspelbaar. Bassie die idd het clear and obvious mistake erin brengt. Moet gewoon ballen hebben en de VAR gewoon gelijk op hun kloten te geven.