Speelronde 15

Wat staat er straks op 1 in de Top 2000?


  • Totaal aantal stemmers
    8

JMD

Well-known member
Echt belachelijk dat die goal wordt afgekeurd. Het zegt genoeg dat Nagtegaal het vijf minuten moest bekijken. Dan is het geen clear foul.
Je zou de regel moeten invoeren dat als de VAR langer dan 1 minuut naar het scherm moet kijken dat het dan idd geen clear error is en gewoon door spelen dan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een doffe ellende weer vandaag. Hopelijk slepen we hem er nog uit.
 

Miramar

Well-known member
Weer een pot van niks. Het begint nu toch echt minder en minder te worden. De vervangers van Pedersen en Jens gaan weer banken neem ik aan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Goh wat voorspelbaar. Bassie die idd het clear and obvious mistake erin brengt. Moet gewoon ballen hebben en de VAR gewoon gelijk op hun kloten te geven.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

gevegt

Well-known member
Goh wat voorspelbaar. Bassie die idd het clear and obvious mistake erin brengt. Moet gewoon ballen hebben en de VAR gewoon gelijk op hun kloten te geven.
Zelfs hij bezwijkt dus onder de druk van de Kuip.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Bonehead

Well-known member

Tsja voorspelbaar. Door chronisch gebrek aan creativiteit creëer je al niet zoveel kansen en als je dan 1 op 1 mist op de keeper dan wordt het lastig. Niet dat dit perse de wedstrijden zijn waarin je punten moeten halen. Het is alweer een grijs seizoen.
 

gevegt

Well-known member
Tsja voorspelbaar. Door chronisch gebrek aan creativiteit creëer je al niet zoveel kansen en als je dan 1 op 1 mist op de keeper dan wordt het lastig. Niet dat dit perse de wedstrijden zijn waarin je punten moeten halen. Het is alweer een grijs seizoen.
Mij viel op dat er het laatste kwartier van de eerste helft totale paniek in het elftal heerste waar Feyenoord van kon profiteren.
 

Bonehead

Well-known member
Mij viel op dat er het laatste kwartier van de eerste helft totale paniek in het elftal heerste waar Feyenoord van kon profiteren.

En dat komt vaker voor. Ik vond Wormuth tactisch ook niet sterk. Waarom defensief aanpassen en niet die zwakke achterhoede plus doelman onder druk zetten. Mentaal zit het bij meerdere spelers niet goed. Net als zondag was de keeper de beste man bij Heracles. En dan verlies je dus vaak.
 
Bovenaan