Speelronde 15

Wat wordt het?


  • Totaal aantal stemmers
    17

PES5

Administrator
Forumleiding
Bij Heerenveen twee besmettingen, maar morgen meer uitslagen, dus ik vrees voor meer.

Floranus speelt niet, dus dat zou een van de positieven kunnen zijn.

Siem de Jong begint in de basis.
 

gevegt

Well-known member
Morgen wordt er een beslissing genomen of Götze meegaat. Er wordt morgen ook een beslissing genomen of van Ginkel meegaat met PSV voor de wedstrijd.
Mocht Götze onverhoopt niet meespelen, dan is er nog geen man overboord. Er komen nog genoeg wedstrijden waarin hij wel meespeelt.

Ik hoop dat PSV gaat winnen.
Helemaal mee eens! (y)
 

De Groene Scout

Well-known member
Als gevegt het ook goed vindt, is deze speelronde inmiddels van start gegaan.
De eerste 3-punter is voor Den Haag. Met de winteraankopen werd RKC met 0-1 verslagen.

Bij Emmen - Twente is het inmiddels na een half uur spelen al 0-2. Cherny en Menig maakten de goals. Topscorer Danilo zit op de bank. Hij mocht in de winterstop naar Brazilië en is volgens de trainer nog niet helemaal wedstrijdfit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als gevegt het ook goed vindt, is deze speelronde inmiddels van start gegaan.
De eerste 3-punter is voor Den Haag. Met de winteraankopen werd RKC met 0-1 verslagen.

Bij Emmen - Twente is het inmiddels na een half uur spelen al 0-2. Cherny en Menig maakten de goals. Topscorer Danilo zit op de bank. Hij mocht in de winterstop naar Brazilië en is volgens de trainer nog niet helemaal wedstrijdfit.

Mooie reactie van Jans.
 

erka

Well-known member
Groningen heeft de hele tweede helft geen flikker gedaan behalve elke keer de bal wegtrappen, 0x naar elkaar overspelen en 45 minuten lang Buijs in je oren horen tetteren met zijn onafgebroken hysterisch geschreeuw. Geen wonder dat het dan nog 2-2 wordt.

Als ik speler was deed ik oordoppen in.
 

Bonehead

Well-known member
Kansloze nederlaag. Naarmate het promillage hoger wordt is het spel normaliter leuker. Zelfs dat was vandaag niet geval. Dan scalpeer ik nog maar zo'n groene knuppel.
 

Batigoal

Well-known member
Zal Emmen nog gaan winnen dit seizoen? Het leek allemaal nergens op.

Ondertussen: hup Sparta!
 
Bovenaan