Speelronde 15

Wat wordt het?


  • Totaal aantal stemmers
    17

PES5

Administrator
Forumleiding
@gevegt

Ik typte 'lul' in de poll en dat werd automatisch veranderd zie ik. Ik snap je frustratie. We zullen er alles aan doen dat het woord 'lul' voortaan weer gewoon verandert in 'gevegt'.

Eerst natuurlijk de poll even ingevuld.
 

De Groene Scout

Well-known member
Poll ingevuld.

O ja, een beetje off-topic, maar dit is het programma:

Zaterdag 9 januari:
16:30 RKC Waalwijk - ADO Den Haag
18:45 FC Emmen - FC Twente
20:00 Heracles Almelo - Vitesse
20:00 PEC Zwolle - AZ
21:00 FC Utrecht - FC Groningen

Zondag 10 januari:
12:15 Sparta Rotterdam - Feyenoord
14:30 VVV - Willem II
14:30 SC Heerenveen - Fortuna Sittard
16:45 Ajax - PSV
 

gevegt

Well-known member
@gevegt

Ik typte 'lul' in de poll en dat werd automatisch veranderd zie ik. Ik snap je frustratie. We zullen er alles aan doen dat het woord 'lul' voortaan weer gewoon verandert in 'gevegt'.

Eerst natuurlijk de poll even ingevuld.
Dat laatste waardeer ik. Het eerste is geen frustratie maar een vraag en ik eis dat het voor morgen12.00 uur opgelost is.
 

JMD

Well-known member
Götze twijfelgeval voor zondag a.s., dat zou een flinke aderlating zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi dat het weer begint! Ik heb er zin in, ook al heb ik er een hard hoofd in dat Ajax gaat winnen van PSV.

Over het algemeen heb ik het gevoel dat de Eredivisie er weer aantrekkelijker op geworden is; Ajax met Haller natuurlijk, PSV waar de talenten in de aanval opbloeien, Feyenoord dat een Zuid-Amerikaanse cultheld haalt, Vitesse en Heerenveen die weer talentvolle jongens halen, clubs als ADO (Janmaat en Vejinovic) en Zwolle (Misidjan) die oude bekenden terughalen. #ZinIn!
 

Abubakari

Well-known member
Psv in de media al zo'n beetje gebombardeerd tot favoriet, dus dat wint Ajax gewoon. Waar dat ophemelen van PSV aan te danken is weet ik niet, van de laatste 4 uitwedstrijden alleen bij RKC gewonnen en thuis tegen VVV na een 1-1 ruststand uiteindelijk ruim gewonnen, wat daar nou zo indrukwekkend aan is ontgaat mij een beetje, maar we zullen het zondag wel zien.
#Wedstrijdopzich#
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Psv in de media al zo'n beetje gebombardeerd tot favoriet, dus dat wint Ajax gewoon. Waar dat ophemelen van PSV aan te danken is weet ik niet, van de laatste 4 uitwedstrijden alleen bij RKC gewonnen en thuis tegen VVV na een 1-1 ruststand uiteindelijk ruim gewonnen, wat daar nou zo indrukwekkend aan is ontgaat mij een beetje, maar we zullen het zondag wel zien.
#Wedstrijdopzich#

Inderdaad, heb PSV dit seizoen amper echt goede wedstrijden zien spelen. Ajax is ook niet in topvorm, maar nog altijd wel beter dan PSV vind ik.

#kutgevegt
#alleboerenzijnhomo
 

De Wolf

Well-known member
Kijk, eindelijk begrijp je het.
Voor leuke wedstrijden kijk je maar naar de Bundesliga, en speciaal naar de Oost-Duitse clubs.

Union gaat nog maar dat smerige drankje blijft een gedrocht.

Oja, voor die twee keer per jaar: Hups PSV
 

stc

Well-known member
Götze twijfelgeval voor zondag a.s., dat zou een flinke aderlating zijn.

Morgen wordt er een beslissing genomen of Götze meegaat. Er wordt morgen ook een beslissing genomen of van Ginkel meegaat met PSV voor de wedstrijd.
Mocht Götze onverhoopt niet meespelen, dan is er nog geen man overboord. Er komen nog genoeg wedstrijden waarin hij wel meespeelt.

Ik hoop dat PSV gaat winnen.
 
Bovenaan