Speelronde 15 en 16

Voetballen tijdens interlandperiode?

• Ja!

Stemmen: 4 80,0%
  • Nee!

Stemmen: 1 20,0%
  • Een paar wedstrijden maar.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

Joost

Well-known member
Ik heb Roda helemaal gekeken en dat was me toch slecht. Maar gelukkig had Jong Utrecht een soort self-destruct-button gevonden door eerst een oliedomme penalty weg te geven en daarna binnen een seconde na aftrappen rood te pakken voor een kopstoot.

Niet dat Roda echt heel creeerde daarna maar de druk leverde uiteindelijk wel de winnende op.

ALenstra

Well-known member
Wat bezielde die speler van jong FC Utrecht? En meerdere blunders van keepers waaronder de zoon van de bondscoach.

Bernardo

Well-known member
Cambuur gisteren voor de 8ste keer de 0 gehouden dit seizoen en pas 12 tegengoals de laagste van KKD. Bizar dat contrast met vorig seizoen, toen we bijna de meeste tegengoals hadden.

Abubakari

Well-known member
Cambuur gisteren voor de 8ste keer de 0 gehouden dit seizoen en pas 12 tegengoals de laagste van KKD. Bizar dat contrast met vorig seizoen, toen we bijna de meeste tegengoals hadden.
Zo jammer van die mislukte seizoensstart, iets meer scorend vermogen en je had om de titel gespeeld.
Maar mooi dat Henk de Jong het precies op tijd op de rit heeft gekregen.

Bernardo

Well-known member
Zo jammer van die mislukte seizoensstart, iets meer scorend vermogen en je had om de titel gespeeld.
Maar mooi dat Henk de Jong het precies op tijd op de rit heeft gekregen.
Had het er gister ook nog over, had je die 2 potjes tegen Helmond Sport en Oss gewoon de kansen afgemaakt had je nu mee boven aan gestaan en dat zonder echte spits. Hopelijk pakken we deze lijn tot de winterstop door met nog 5 potjes te gaan en dan in de winterstop een echte spits halen, dan geloof ik erin dat we misschien nog wel mee kunnen doen om de directe promotie plekken.

Joost

Well-known member
Had het er gister ook nog over, had je die 2 potjes tegen Helmond Sport en Oss gewoon de kansen afgemaakt had je nu mee boven aan gestaan en dat zonder echte spits. Hopelijk pakken we deze lijn tot de winterstop door met nog 5 potjes te gaan en dan in de winterstop een echte spits halen, dan geloof ik erin dat we misschien nog wel mee kunnen doen om de directe promotie plekken.
Voor mijn gevoel zijn er best wat ploegen die met een kleine investering in de winter in een cruciale positie gewoon mee kunnen doen om de bovenste plaats. Daar reken ik Cambuur, ADO, Roda wel onder.

Joost

Well-known member
We dacht hier na 5 minuten al dat de rechtsback van Vitesse de 90 minuten niet vol zou maken, maar dat hij op zo’n domme manier z’n tweede geel zou pakken hadden wij ook niet verwacht.

erka

Well-known member
Excelsior, De Graafschap, Roda, Volendam., Cambuur en Emmen. Die gaan het uitvechten. Helmond en Den Bosch gaan nog wel terugvallen en Dordrecht lijkt me ook te wisselvallig.

Abubakari

Well-known member
Zo zonde dit, je krijgt de kansen op de winst (zeker die van de Leeuw moet gewoon zitten) maakt hem niet en kort voor tijd slaat Den Bosch vanuit het niets toe.
Thuis scoren is echt een probleem voor Cambuur.
Op basis van uitwedstrijden eerste, op basis van thuiswedstrijden veertiende.
Uit 16 goals en 18 punten, thuis 6 goals en 7 punten. Zowel uit als thuis 8 wedstrijden gespeeld.

Joost

Well-known member
Vitesse was echt heel zwak en Roda op halve kracht naar de winst.

Van Zwam ontsnapt eerst aan rechtstreeks rood met een onbesuisde tackle op kniehoogte maar besluit dan om vanaf een afstandje in te rennen om Seedorf een duw te geven. Die had waarschijnlijk op een rode kaart voor zichzelf gewed.

Vrijdag Volendam thuis en die zijn wel op stoom. Winst daartegen en we doen echt helemaal mee ondanks het echt belabberde voetbal.

Maasveld

Well-known member
Excelsior, De Graafschap, Roda, Volendam., Cambuur en Emmen. Die gaan het uitvechten. Helmond en Den Bosch gaan nog wel terugvallen en Dordrecht lijkt me ook te wisselvallig.
Emmen valt ook nog wel terug. Ik denk dat Excelsior en Volendam er toch wel wat bovenuit steken.

Bovenaan