Speelronde 15 en 16

Voetballen tijdens interlandperiode?

• Ja!

Stemmen: 4 80,0%
  • Nee!

Stemmen: 1 20,0%
  • Een paar wedstrijden maar.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    5
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .

Joost

Well-known member
Ik heb Roda helemaal gekeken en dat was me toch slecht. Maar gelukkig had Jong Utrecht een soort self-destruct-button gevonden door eerst een oliedomme penalty weg te geven en daarna binnen een seconde na aftrappen rood te pakken voor een kopstoot.

Niet dat Roda echt heel creeerde daarna maar de druk leverde uiteindelijk wel de winnende op.

ALenstra

Well-known member
Wat bezielde die speler van jong FC Utrecht? En meerdere blunders van keepers waaronder de zoon van de bondscoach.

Bernardo

Well-known member
Cambuur gisteren voor de 8ste keer de 0 gehouden dit seizoen en pas 12 tegengoals de laagste van KKD. Bizar dat contrast met vorig seizoen, toen we bijna de meeste tegengoals hadden.

Abubakari

Well-known member
Cambuur gisteren voor de 8ste keer de 0 gehouden dit seizoen en pas 12 tegengoals de laagste van KKD. Bizar dat contrast met vorig seizoen, toen we bijna de meeste tegengoals hadden.
Zo jammer van die mislukte seizoensstart, iets meer scorend vermogen en je had om de titel gespeeld.
Maar mooi dat Henk de Jong het precies op tijd op de rit heeft gekregen.

Bernardo

Well-known member
Zo jammer van die mislukte seizoensstart, iets meer scorend vermogen en je had om de titel gespeeld.
Maar mooi dat Henk de Jong het precies op tijd op de rit heeft gekregen.
Had het er gister ook nog over, had je die 2 potjes tegen Helmond Sport en Oss gewoon de kansen afgemaakt had je nu mee boven aan gestaan en dat zonder echte spits. Hopelijk pakken we deze lijn tot de winterstop door met nog 5 potjes te gaan en dan in de winterstop een echte spits halen, dan geloof ik erin dat we misschien nog wel mee kunnen doen om de directe promotie plekken.

Bovenaan