Speelronde 13

Speelronde 13

  • Ajax

    Stemmen: 5 31,3%
  • FC Utrecht

    Stemmen: 2 12,5%
  • FC Twente

    Stemmen: 2 12,5%
  • Willem II

    Stemmen: 4 25,0%
  • AZ

    Stemmen: 3 18,8%
  • Ander clubje

    Stemmen: 6 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16

JMD

Well-known member
Hier zijn we het wel eens. De inconsequentie stoort mij ook. Je ziet helaas ook in andere competities dat dezelfde discussies hierover iedere keer gevoerd worden. Geen unanieme correcties vanuit de VAR, maar net als op het veld worden ook van daaruit soms onbegrijpelijke beslissingen genomen. Ik ben bang dat je dit blijft houden met de menselijke wisselvalligheid achter de schermpjes.
Eens.
Misschien moeten we naar een andere discussie: is elke scheids per definitie een goede VAR? Jaren geleden is al afgesproken dat niet elke scheids per definitie een goede assistent is (vroeger stonden scheidsrechters ook gewoon als grensrechters langs de lijnen in duels), misschien moeten we daar ook eens over gaan nadenken over de VAR.
 

JMD

Well-known member
Die Gapko kan er eigenlijk ook niet zoveel van h?.

Ja en nee.
Ja, hij kan er echt wel wat van, maar nee hij kan de aanval nog niet dragen. Naast Bergwijn en Malen kan hij lekker ballen, maar naast Doan en Bruma wordt dat gewoon te lastig voor hem.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vind het vooral wonderbaarlijk dat zo'n actie op Veltman (Ajax-Hveen) dan ineens wel herzien wordt en nu dit niet.
De uitleg die ook steeds gegeven wordt is gewoon niet duidelijk bij de VAR. Vorig seizoen, maar ook dit seizoen kregen spelers regelmatig rood voor gestrekt been of te laat inkomen op iemands enkel. En dan zie ik gister zo'n Beugelsdijk die slechts geel krijgt en vandaag Veltman en Blind die beiden duidelijk te laat zijn en mensen lelijk raken en die krijgen helemaal niets. Snap jij die uitleg dan nog?

Verder is wel duidelijk dat Ajax lichtjaren de snelste kampioen sinds jaren kan worden. Wat een klasseverschil met de rest.

Je weet dat er niet altijd dezelfde VAR zit he?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja en nee.
Ja, hij kan er echt wel wat van, maar nee hij kan de aanval nog niet dragen. Naast Bergwijn en Malen kan hij lekker ballen, maar naast Doan en Bruma wordt dat gewoon te lastig voor hem.

Ik vind hem gewoon tekort komen voor PSV. Nu en in de toekomst. Leuk voor een middenmotor, zoals Willem II. Te beperkt voor een topclub.
 

JMD

Well-known member
PSV wint dit wel. Willem II rent zich suf op het middenveld. Dat gaat nooit lang goed.
Dit wordt eerder 2-0 dan 1-1 hoor..

PSV heeft wel veel balbezit maar doet er weinig mee, Willem II wordt elke keer gevaarlijk als het richting het PSV-doel gaat.
 

erka

Well-known member
Was tie weer bijna, Nunnely. Unnerstall laat zien waarom hij er staat en niet die kwakdoos van een Zoet.
 

JMD

Well-known member
Zo, we gaan zo beginnen aan de laatste 45 minuten van PSV onder leiding van Van Bommel.

Hups PSV!
 
Bovenaan