Speelronde 13

Speelronde 13

  • Ajax

    Stemmen: 5 31,3%
  • FC Utrecht

    Stemmen: 2 12,5%
  • FC Twente

    Stemmen: 2 12,5%
  • Willem II

    Stemmen: 4 25,0%
  • AZ

    Stemmen: 3 18,8%
  • Ander clubje

    Stemmen: 6 37,5%

  • Totaal aantal stemmers
    16

stc

Well-known member
Ik vrees voor puntverlies vandaag. Ajax' gemakzucht in de eredivisie+Utrecht altijd lastig+ruime voorsprong+zware CL wedstrijd in de benen+kuttijd van 12.15=geen winst.

Of doe ik nu een stc'tje?

Nee. Ajax gaat ruim winnen van FC Utrecht.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dit wordt 5-0 als het zo doorgaat. Wat krijgt Ajax een kansen.

Echt bizar hoe groot het verschil is tussen Ajax en de rest.
 

erka

Well-known member
Dit wordt 5-0 als het zo doorgaat. Wat krijgt Ajax een kansen.

Echt bizar hoe groot het verschil is tussen Ajax en de rest.

Ja, als je in Europa goed mee kan doen met de absolute top, dan ben je in de Eredivisie echt lichtjaren beter dan de rest.
 

SanMark.

Well-known member
Ja, als je in Europa goed mee kan doen met de absolute top, dan ben je in de Eredivisie echt lichtjaren beter dan de rest.

Maar een paar jaar terug waren ze ook al een stul beter dan de rest, maar kwam je tegen zulk soort clubs vaak nog in de problemen omdat je de wedstrijd zeer zwak startte .

Qua mentaliteit zit het nu ook veel beter bij Ajax. ( Denk ik even niet aan RKC)

2-0 Tadic
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat is die Nijhuis een waardeloze scheidsrechter zeg. Ongelooflijk. Laat gewoon tig overtredingen lopen.

Die man heeft zijn eigen spelregelboekje.

Waarom kreeg Veltman geen kaart bij die lompe overtreding en waarom werd die 1-2 van Hveen bij Ajax destijds afgekeurd voor een lichter vergrijp dan die van Blind nu voor die 2-0.

Is dat dan puur omdat de VAR niet durft in te grijpen tegen Nijhuis?
 

Reinoud

Well-known member
Ajax zeer sterk. Voorsprong had ruimer gemogen. Echter tweede treffer had niet mogen tellen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bas Nijhuis; de zwakste scheidsrechter in Nederland met de beste pr-machine.

3-0 al! Dit wordt een monsterscore.
 

Reinoud

Well-known member
Labyad speelt trouwens prima mee. Al zal het gemis van Neres ook vooral in de CL gevoeld worden
 

Abubakari

Well-known member
Nou nou, vooral tot de 1-0 ijzersterk en kans op kans. Maar daarna ook gewoon zeer sterk. Genieten!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me trouwens wel af waarom vele Ajacieden hier moord en brand schreeuwden om de arbitrage afgelopen dinsdag, maar nu alleen Reinoud meldt dat die 2-0 onterecjt werd goedgekeurd en waarom Veltman en Blind niet gewoon geel kregen voor pittige overtredingen, waarvan die laatste ook meteen het einde van Ramselaar betekende.

Niet dat Utrecht anders wint, maar belachelijke arbitrage is het wel.
 

stc

Well-known member
Opstelling PSV
Unnerstall; Dumfries, Schwaab, Viergever, Sadilek; Rosario, Guti, Ihattaren; Gakpo, Bruma, Doan

Reserves
Zoet, Ruiter, Baumgartl, Mitroglou, Afellay, Pereiro, Boscagli, Teze, Catic
 
Bovenaan