Speelronde 13 Eredivisie

erka

Well-known member
Zo, gelijk met Feyenoord, 2 voor op Twente, 6 voor op Heerenveen, 13 meer dan Utrecht. Uitstekend weekendje dit.
Alleen jammer dat Twente ook aldoor wint.
 

Forza AZ

Well-known member
Gudmundsson uit de selectie gezet bij AZ voor dit weekend.
Hij heeft z'n onvrede geuit dat hij de laatste wedstrijden op de bank moest zitten. Begrijpelijk, omdat hij goed speelde en toch weer vervangen werd door Boadu die juist slecht speelde.
Maar hij heeft dat blijkbaar op een niet zo'n handige manier kenbaar gemaakt, en is daardoor nu buiten de selectie gehouden.
 

ALenstra

Well-known member
Een weekje jong AZ omdat hij een negatieve houding heeft binnen de groep. Dat zal hem leren!
 

Bonehead

Well-known member
Keurige overwinning voor Heracles. Jammer dat de scheidsrechter ons nog een treffer door de neus boorde door niet de voordeelregel toe te passen, maar direct te fluiten en een rode kaart te geven. Heracles heeft weer een klein beetje lucht en hoeft met deze selectie niet in degradatieproblemen te komen. Nu nog even het jaar goed afsluiten in Groningen.
 

JMD

Well-known member
Hij heeft z'n onvrede geuit dat hij de laatste wedstrijden op de bank moest zitten. Begrijpelijk, omdat hij goed speelde en toch weer vervangen werd door Boadu die juist slecht speelde.
Gudmundsson is toch die speler die op 5 meter van het doel tegen die Kroaten alsnog naast schoot?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Sorry, dat was wat Blom gisteren letterlijk zei...
Maar als het idd 2 passen is, dan lijkt het me idd wel direct.

Wat interesseert mij het wat Blom zei. Je haalt iets aan wat totaal niet van toepassing was op deze situatie. Hoe kun je dit als VAR niet zien en herstellen? Onbegrijpelijk.

Verder mag dit geen excuus zijn voor de nederlaag. Waanzinnig slap en slecht Heerenveen en alsnog had je 'm kunnen winnen.

Lokwinske @Bonehead
 

JMD

Well-known member
Wat interesseert mij het wat Blom zei. Je haalt iets aan wat totaal niet van toepassing was op deze situatie.
Jij zegt: 'hij moet hem sowieso afkeuren WANT het is in een aanvallende situatie'
En laat daar Blom nou net gisteren iets over gezegd hebben dat die regel helemaal niet zo is...
Dus is het wel van belang wat Blom zei.
 
Bovenaan