Speelronde 13 Eredivisie

JMD

Well-known member
Tuurlijk is ADO geen topploeg, maar als je ziet hoe simpel Huntelaar die kopgoals maakt, dan snap ik echt niet dat hij na dit seizoen stopt. I.t.t. bij Robben zit er bv nog geen sleet op (voor zover je dat kan zien). Snap echt niet dat Ajax niet standaard met hem start.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Was dus hands bij die goal van Heracles. Die goal moet je dus sowieso afkeuren, want het is in een aanvallende situatie.
Bedankt VAR!
 

JMD

Well-known member
Was dus hands bij die goal van Heracles. Die goal moet je dus sowieso afkeuren, want het is in een aanvallende situatie.
Bedankt VAR!
Uitleg gemist van Blom gisteren? Aanvallend hands wordt alleen bestraft als er direct een doelpunt op volgt. Geen idee of dat hier het geval was (ik kijk Spurs - Leicester), maar bv gisteren bij Ihattaren was dat zo. Die maakte onbewust hands (hand langs lichaam), dribbelde nog een tijd en schoot toen pas.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Uitleg gemist van Blom gisteren? Aanvallend hands wordt alleen bestraft als er direct een doelpunt op volgt. Geen idee of dat hier het geval was (ik kijk Spurs - Leicester), maar bv gisteren bij Ihattaren was dat zo. Die maakte onbewust hands (hand langs lichaam), dribbelde nog een tijd en schoot toen pas.

Tussen zijn doelpunt en hands zaten twee passen. Wat een bullshit wat je nu zegt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wanvertoning dit trouwens.

Kan iemand die Woudenberh aub een stadionverbod geven?
 
Bovenaan