Ik niet daar speelt Ajax lang niet scherp genoeg voor.Ik zie nog gebeuren dat die 0-13 overtroffen wordt!
Ik niet daar speelt Ajax lang niet scherp genoeg voor.
Maar ADO kan er straks wel helemaal met de pet naar gooien.
Uitleg gemist van Blom gisteren? Aanvallend hands wordt alleen bestraft als er direct een doelpunt op volgt. Geen idee of dat hier het geval was (ik kijk Spurs - Leicester), maar bv gisteren bij Ihattaren was dat zo. Die maakte onbewust hands (hand langs lichaam), dribbelde nog een tijd en schoot toen pas.Was dus hands bij die goal van Heracles. Die goal moet je dus sowieso afkeuren, want het is in een aanvallende situatie.
Bedankt VAR!
Uitleg gemist van Blom gisteren? Aanvallend hands wordt alleen bestraft als er direct een doelpunt op volgt. Geen idee of dat hier het geval was (ik kijk Spurs - Leicester), maar bv gisteren bij Ihattaren was dat zo. Die maakte onbewust hands (hand langs lichaam), dribbelde nog een tijd en schoot toen pas.
Als het die al word.Daar komt in de rust nog een verdediger bij, Ajax gaat nog minder afjagen de tweede helft en het eindigt met 0-5 of 0-6 .
Sorry, dat was wat Blom gisteren letterlijk zei...Tussen zijn doelpunt en hands zaten twee passen. Wat een bullshit wat je nu zegt.
En 2-4. Wat is Ajax dramatisch in de 2e helft.