Speelronde 13 Eredivisie

JMD

Well-known member
Kansjes over en weer, maar Vitesse scoort als eerste, mooi uitgespeelde aanval.
 

Miramar

Well-known member
Dat was het wel qua tegenstribbelen van Feyenoord. Laatste 15 minuten alleen nog maar ballen blind naar voren en hopen op Linssen en Jörgensen.
 

Miramar

Well-known member
Dit was het dan. Het waren vaak waardeloze wedstrijden onder Dicky maar er werd niet verloren. Ik denk dat het nu één vrije val wordt.
 

JMD

Well-known member
Echt zwaar onverdiend dat Feyenoord hier verliest... Het had echt minimaal gelijk moeten zijn.

Gunstig voor PSV, want Feyenoord zie ik op de langere termijn meer als bedreiging dan Vitesse.
 

JMD

Well-known member
Ik denk dat het nu één vrije val wordt.
Die januarimaand gaat veel duidelijk maken wat nu echt de onderlinge verhoudingen zijn tussen Ajax, PSV, Feyenoord en AZ.
Het is overigens vooral heel wisselvallig bij alle 4 de ploegen.
 

JMD

Well-known member
Midweeks staan er trouwens 2 mooie duels op het programma: AZ - Vitesse en Feyenoord - SC Heerenveen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die januarimaand gaat veel duidelijk maken wat nu echt de onderlinge verhoudingen zijn tussen Ajax, PSV, Feyenoord en AZ.
Het is overigens vooral heel wisselvallig bij alle 4 de ploegen.


Dat kan ik je wel vertellen. Ajax en PSV gaan in januari afstand nemen van AZ en Feyenoord.
 

stc

Well-known member
Echt zwaar onverdiend dat Feyenoord hier verliest... Het had echt minimaal gelijk moeten zijn.

Gunstig voor PSV, want Feyenoord zie ik op de langere termijn meer als bedreiging dan Vitesse.

Ik denk dat Vitesse het lang vol gaat houden. Ze hebben een goede ploeg.
 

stc

Well-known member
Die januarimaand gaat veel duidelijk maken wat nu echt de onderlinge verhoudingen zijn tussen Ajax, PSV, Feyenoord en AZ.
Het is overigens vooral heel wisselvallig bij alle 4 de ploegen.

In hoeverre PSV wisselvallig gaat zijn is de vraag. Een aantal spelers komt terug van blessures de komende dagen / weken. Een van Ginkel doet zelfs al mee met de groepstrainingen. Guti heeft ook al getraind met de groep. Met name van Ginkel schijnt een belangrijke schakel te zijn. Een middenveld met van Ginkel, Sangare, Ihattaren en Gotze is op papier een heel sterk middenveld.
 

JMD

Well-known member
Dat kan ik je wel vertellen. Ajax en PSV gaan in januari afstand nemen van AZ en Feyenoord.
Dat denk ik ook ja. Alhoewel zeker PSV te vaak in een duel nog 2 gezichten laat zien. Daar kom je mee weg tegen 'de kleintjes', maar grotere ploegen profiteren daarvan. Krijgt PSV die slechte 2e helften onder controle dan worden ze een serieuze bedreiging voor Ajax.
 

Bonehead

Well-known member
Heracles speelt voor de verandering eens aardig. Dat ze zelfs voorstaan en Burgzorg gescoord hebben betekent dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.
 
Bovenaan