Dat is toch gewoon natrappen wat Nieuwkoop doet ?
Dat vond ik ook. Hier kwam Nieuwkoop goed mee weg.Dat is toch gewoon natrappen wat Nieuwkoop doet ?
Die januarimaand gaat veel duidelijk maken wat nu echt de onderlinge verhoudingen zijn tussen Ajax, PSV, Feyenoord en AZ.Ik denk dat het nu één vrije val wordt.
Die januarimaand gaat veel duidelijk maken wat nu echt de onderlinge verhoudingen zijn tussen Ajax, PSV, Feyenoord en AZ.
Het is overigens vooral heel wisselvallig bij alle 4 de ploegen.
Echt zwaar onverdiend dat Feyenoord hier verliest... Het had echt minimaal gelijk moeten zijn.
Gunstig voor PSV, want Feyenoord zie ik op de langere termijn meer als bedreiging dan Vitesse.
Die januarimaand gaat veel duidelijk maken wat nu echt de onderlinge verhoudingen zijn tussen Ajax, PSV, Feyenoord en AZ.
Het is overigens vooral heel wisselvallig bij alle 4 de ploegen.
Dat denk ik ook ja. Alhoewel zeker PSV te vaak in een duel nog 2 gezichten laat zien. Daar kom je mee weg tegen 'de kleintjes', maar grotere ploegen profiteren daarvan. Krijgt PSV die slechte 2e helften onder controle dan worden ze een serieuze bedreiging voor Ajax.Dat kan ik je wel vertellen. Ajax en PSV gaan in januari afstand nemen van AZ en Feyenoord.