Speelronde 12 Eredivisie

Deze week een 'hupje' voor........

  • Fortuna

    Stemmen: 3 15,8%
  • Ajax

    Stemmen: 2 10,5%
  • Vitesse

    Stemmen: 2 10,5%
  • Heerenveen

    Stemmen: 4 21,1%
  • PEC Zwolle

    Stemmen: 4 21,1%
  • VVV

    Stemmen: 3 15,8%
  • FC Twente

    Stemmen: 1 5,3%
  • Feyenoord

    Stemmen: 3 15,8%
  • AZ

    Stemmen: 1 5,3%
  • PSV

    Stemmen: 4 21,1%
  • FC Groningen

    Stemmen: 1 5,3%
  • FC Utrecht

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    19

stc

Well-known member
Dat laatste is belangrijk en werkt Schmid ook aan. Hij is al een tijdje bezig om na de winterstop te gaan vlammen.
We worden fluitend kampioen!

Ik denk dat achter in nog wat kan worden verbeterd. Sangare vond ik vandaag zeer zwak trouwens.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ga zowaar eens voor Twente hupsen vanavond. Hups Twente! Domme beslissingen horen afgestraft te worden... Vandaar dat ik 3 jaar terug zeer blij was met de degradatie van Twente, dat was wanbeleid en dat verdiende straf. Nu verdient AZ de rekening voor de beslissing om Slot in no-time de deur te wijzen omdat hij liever bij Feyenoord aan de slag ging.
Dus als Schmidt bekend maakt dat ie komend seizoen trainer van Feyenoord moet ie het seizoen gewoon afmaken bij PSV?
 

leo1949

Well-known member
Die pingel was een fraai toetje voor AZ maar AZ heeft het wel moeilijk.
Maar krijgt toch af en toe een kansje.
 

delmaestro

Well-known member
Prima punt bij een sterke tegenstander. Toch zijn we te slordig in de laatste fase, waardoor kansen worden verprutst.

Vitesse een vervelende ploeg met Bazoer en Tannane voorop.

Mooi verschil van inzicht. Ik vond Heerenveen namelijk de vervelende ploeg. Nagenoeg geen creativiteit (in de wedstrijd van gisteren tenminste) en maar 1 truc in de trucendoos: dribbelende tegenstanders torpederen. Niet geheel toevallig met name Bazoer en Tannane. Wel effectief, want alle tempo was er uit, en wij konden er slechts één maken eind 1e helft. Dit leidde er toe dat Heerenveen iets anders moest gaan proberen in de 2e helft, en dat deden ze behoorlijk goed. Het vrij grote overwicht van Vitesse verdampte volledig. Ze belonen zich ook door de gelijkmaker te maken. Vitesse zet aan het eind weer een beetje aan, maar het is te pover. Heerenveen is dan inderdaad slordig in de omschakeling. Eindstand van 1-1 lijkt me een eerlijke uitslag...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Volgens mij heeft Vitesse meer overtredingen gemaakt dan Heerenveen?
Laten we het erop houden dat de scheids ook veel te vaak floot.

Verder inderdaad een terechte uitslag.
 
Bovenaan