Waarom niet?Nee...
Waarom niet?Nee...
Dat laatste is belangrijk en werkt Schmid ook aan. Hij is al een tijdje bezig om na de winterstop te gaan vlammen.
We worden fluitend kampioen!
Dus als Schmidt bekend maakt dat ie komend seizoen trainer van Feyenoord moet ie het seizoen gewoon afmaken bij PSV?Ik ga zowaar eens voor Twente hupsen vanavond. Hups Twente! Domme beslissingen horen afgestraft te worden... Vandaar dat ik 3 jaar terug zeer blij was met de degradatie van Twente, dat was wanbeleid en dat verdiende straf. Nu verdient AZ de rekening voor de beslissing om Slot in no-time de deur te wijzen omdat hij liever bij Feyenoord aan de slag ging.
Sangaria was anders wel weer heel goed zonder bal en pakte er een paar goed af!Ik denk dat achter in nog wat kan worden verbeterd. Sangare vond ik vandaag zeer zwak trouwens.
Sangaria was anders wel weer heel goed zonder bal en pakte er een paar goed af!
Dus als Schmidt bekend maakt dat ie komend seizoen trainer van Feyenoord moet ie het seizoen gewoon afmaken bij PSV?
Lucky Ajax, das war einmahl. Het is nu vaker Lucky PSV of Lucky Feyenoord.0 - 2 we lijken Lucky Ajax wel.
Bah, vervelend thee drinken zo. Beter zijn en met 0-2 achter naar binnen moeten.
Het is altijd fijn om een Ajacied te zijn, zelfs de grootste Ajax frusto geeft het toe.Ik ontken het niet dat Twente beter was maar dat Lucky Ajax gevoel is toch wel een heerlijk gevoel.
Jep.Dus als Schmidt bekend maakt dat ie komend seizoen trainer van Feyenoord moet ie het seizoen gewoon afmaken bij PSV?
Prima punt bij een sterke tegenstander. Toch zijn we te slordig in de laatste fase, waardoor kansen worden verprutst.
Vitesse een vervelende ploeg met Bazoer en Tannane voorop.
Nope.Volgens mij heeft Vitesse meer overtredingen gemaakt dan Heerenveen?