Speelronde 12 Eredivisie

Deze week een 'hupje' voor........

  • Fortuna

    Stemmen: 3 15,8%
  • Ajax

    Stemmen: 2 10,5%
  • Vitesse

    Stemmen: 2 10,5%
  • Heerenveen

    Stemmen: 4 21,1%
  • PEC Zwolle

    Stemmen: 4 21,1%
  • VVV

    Stemmen: 3 15,8%
  • FC Twente

    Stemmen: 1 5,3%
  • Feyenoord

    Stemmen: 3 15,8%
  • AZ

    Stemmen: 1 5,3%
  • PSV

    Stemmen: 4 21,1%
  • FC Groningen

    Stemmen: 1 5,3%
  • FC Utrecht

    Stemmen: 3 15,8%

  • Totaal aantal stemmers
    19

gevegt

Well-known member
Mo!
Het gaat steeds een paar procent beter met hem.
Nu je niet vol vreten tijdens de kerst Mo!
 

JMD

Well-known member
Tweede helft even afwachten. Maar dit effectief PSV is titelkandidaat nummer 1.
Mwah. HEt zakt met name in de 2e helft nog te vaak te ver weg. Dat gaat nog puntverlies kosten. Maar voor plek 2 moet dat meer dan genoeg zijn, zaak om druk op Ajax te blijven houden, want die zijn ook niet echt aan een goede fase bezig. En de weken na de 'winterstop' worden briljant met al die toppers.
 

JMD

Well-known member
Ik ga zowaar eens voor Twente hupsen vanavond. Hups Twente! Domme beslissingen horen afgestraft te worden... Vandaar dat ik 3 jaar terug zeer blij was met de degradatie van Twente, dat was wanbeleid en dat verdiende straf. Nu verdient AZ de rekening voor de beslissing om Slot in no-time de deur te wijzen omdat hij liever bij Feyenoord aan de slag ging.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ga zowaar eens voor Twente hupsen vanavond. Hups Twente! Domme beslissingen horen afgestraft te worden... Vandaar dat ik 3 jaar terug zeer blij was met de degradatie van Twente, dat was wanbeleid en dat verdiende straf. Nu verdient AZ de rekening voor de beslissing om Slot in no-time de deur te wijzen omdat hij liever bij Feyenoord aan de slag ging.
Je hebt dus ook voor Utrecht gehupst vandaag?
 

stc

Well-known member
Gelukkig heeft PSV gewonnen, maar de 2de helft is helaas altijd zwak dit seizoen. Maar PSV is wel in de 1ste helft dodelijk effectief geweest met zijn kansen. Het is zaak voor PSV dat ze de laatste 2 competitiewedstrijden en 1x bekerwedstrijd winnen, zodat in de winterstop iedereen (behalve Ledezma en Maxi) terug kan keren van blessures. Dan staat na de winterstop een zeer sterk team en een goede bank.
 

gevegt

Well-known member
Dat laatste is belangrijk en werkt Schmid ook aan. Hij is al een tijdje bezig om na de winterstop te gaan vlammen.
We worden fluitend kampioen!
 
Bovenaan