Wij hebben die drollenvanger weer op doel staan. Verder spelen we met 5 aanvallers en een gruwelijk trage centrale verdediger die niet kan verdedigen op linksback.Jörgensen, Kökcü en Linssen in de basis.
Dat wordt weer genieten!
Feyenoord gaat eraan vanmiddag. Waardeloos kutelftal....
Ik heb het zo 1,2,3 niet paraat, maar zijn daar zoveel spelers weggegaan dan na vorig seizoen? Vorig seizoen bijna Europees voetbal, dit seizoen gewoon in degradatieproblemen.Willem II ook zwaar in de problemen.
Ja want VVV is zo fantastisch.Feyenoord gaat eraan vanmiddag. Waardeloos kutelftal....
Nee, maar 1 schot van hun gaat er dadelijk in....Ja want VVV is zo fantastisch vandaag.
Ik heb het zo 1,2,3 niet paraat, maar zijn daar zoveel spelers weggegaan dan na vorig seizoen? Vorig seizoen bijna Europees voetbal, dit seizoen gewoon in degradatieproblemen.
Ja hoor, maar niet in types als Linssen en JörgensenEn toch alle vertrouwen in Arnesen?
Ze missen Driss Saddiki.Ik heb het zo 1,2,3 niet paraat, maar zijn daar zoveel spelers weggegaan dan na vorig seizoen? Vorig seizoen bijna Europees voetbal, dit seizoen gewoon in degradatieproblemen.
Oké Jomanda.Nee, maar 1 schot van hun gaat er dadelijk in....
Ja hoor, maar niet in types als Linssen en Jörgensen