Speelronde 11

Wat gebeurd er allemaal


  • Totaal aantal stemmers
    13

JMD

Well-known member
Ik heb naar de statistieken gekeken. De verloren wedstrijden zijn allemaal wedstrijden waar de Jong niet mee of gedeeltelijk heeft mee gespeeld.
Het gaat niet om de Jong. Het gaat om Guti. Die zorgt voor balans. Maar die werd om onverklaarbare redenen op de bank gezet. Men zegt wegens blessure, maar als je geblesseerd bent zit je ook niet op de bank. En bij twijfel zou ik iemand dan laten starten en kijken tot hoe lang het dan gaat. Laat je een "twijfel" invallen riskeer je dat die uitvalt en dan ben je 2 wissels kwijt (voor zover je nog kan/mag wisselen).
 

ALenstra

Well-known member
Eindelijk winst voor FC Utrecht. Ook fijn voor Henk want er was behoorlijk wat druk op de ketel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als je Guti opstelt, dan moet je kiezen tussen Veerman en Sangaré. Die drie op één middenveld lijkt mij geen goed idee.
 

stc

Well-known member
Als je Guti opstelt, dan moet je kiezen tussen Veerman en Sangaré. Die drie op één middenveld lijkt mij geen goed idee.
Een middenveld met Gutierrez, Veerman en Sangare is al een paar keer gebeurt in de afgelopen weken.
 

stc

Well-known member
Ik denk trouwens nu dat een v Nistelrooy gaat voor een middenveld met Simons op nummer 10 en controlerend met Sangare en Veerman of Sangare en Gutierrez afhankelijk van de tegenstander. Op 9 zal dan de Jong worden opgesteld met Madueke op rechtsbuiten.

Til en soms Veerman of Guti kunnen dus gaan banken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat ging juist de afgelopen weken heel goed.

Dan speel je zonder een echt aanvallende middenvelder. Maar goed, ik heb sowieso geen idee wat precies Van Nistelrooij zijn visie is.

Ik denk trouwens nu dat een v Nistelrooy gaat voor een middenveld met Simons op nummer 10 en controlerend met Sangare en Veerman of Sangare en Gutierrez afhankelijk van de tegenstander. Op 9 zal dan de Jong worden opgesteld met Madueke op rechtsbuiten.

Til en soms Veerman of Guti kunnen dus gaan banken.

Hij zal inderdaad keuzes moeten gaan maken.
 

Abubakari

Well-known member
Ajax wat in de eerste helft bij vlagen weggespeeld wordt in Waalwijk, weliswaar wint na een goede tweede helft, maar eigenlijk met 3-1 achter had moeten staan bij rust.
Als alleen RKC zijn kansen had benut wel. Maar Ajax kreeg voor rust ook nog een paar goeie kansen. Dus zwaar overdreven dat het 3-1 had moeten staan.

Eerste tien minuten en laatste tien minuten voor rust was RKC goed, maar in de 25 minuten daar tussenin had Ajax het voornamelijk onder controle en had het meer dan 1x moeten scoren.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Dit komt niet goed, ik zie het somber in. Alles zit tegen en er is voorin gewoon te weinig kwaliteit.

Voetbal tot aan zestien is redelijk, het staat verdedigend wel goed. Maar als je niks creeert en dus niet scoort ga je weinig punten pakken.
En dan ook nog zowel tegen AZ als Twente een lullige late 0-1 te slikken krijgt.
 

Jacco

Well-known member
Deze overwinning van Twente is wel heel lekker, maar ook erg lucky.
Ik ben geen grote spelregelkenner. Het kan zijn dat dit een penalty was, maar hij voelt wel heel cheap.
Soms zit het mee.
 
Bovenaan