Speelronde 11

Speelronde 11

  • Gewoon net als iedere week; waardeloos

    Stemmen: 5 35,7%
  • Topweekend met megaverrasingen

    Stemmen: 1 7,1%
  • HUP NAC

    Stemmen: 1 7,1%
  • Laatste potje voor GIO

    Stemmen: 0 0,0%
  • De ommekeer voor Twente onder Verbeek

    Stemmen: 1 7,1%
  • Gevegt is knettergek!!!!!!!!!!!!

    Stemmen: 5 35,7%
  • Groene Scout kan niet spellen

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14

JMD

Well-known member
Nu zorgen dat je in de beker blijft .
Zolang je steeds thuis blijft loten zal dat wel lukken... ;)

Na de interlandbreak moet Feyenoord thuis tegen VVV, naar Groningen, thuis tegen Vitesse, naar Utrecht, thuis tegen Heerenveen, naar Sparta en dan thuis tegen Roda.
Die eerste 2 duels moet je echt gewoon winnen, daarna komen lastigere duels.
 

Ivanhoe

Active member
Inderdaad... Zoals het vorig seizoen allemaal net goed viel voor Feyenoord valt het nu steeds net fout. Hoe is het mogelijk als Feyenoord zijnde dat je hier niet wint?
Klopt, vorig jaar aardig wat wedstrijden wel op het laatste moment over de streep getrokken, waarin je vaak zelfs niet eens de sterkste was. Nu verlies je wedstrijden die je gewoon makkelijk zou moeten winnen.
 

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax! Utreg blijft een klote-tegenstander voor ons, dus ik verwacht een moeizaam duel. En of Siem de Jong als basisspeler wat toevoegt vraag ik me af. Maar ik pleit er al langer voor om Van de Beek eventjes een tijdje op de bank te zetten. Die speelt niet zo goed dit seizoen en dat zal ongetwijfeld te maken hebben met de situatie-Nouri.
 

JMD

Well-known member
Hup Ajax! Utreg blijft een klote-tegenstander voor ons, dus ik verwacht een moeizaam duel. En of Siem de Jong als basisspeler wat toevoegt vraag ik me af. Maar ik pleit er al langer voor om Van de Beek eventjes een tijdje op de bank te zetten. Die speelt niet zo goed dit seizoen en dat zal ongetwijfeld te maken hebben met de situatie-Nouri.

Ajax zal het zeker moeilijk krijgen, maar gewoon met 3-1 winnen denk ik.

Onana voorkomt de0-1.
 

Batigoal

Well-known member
We staan al meteen onder druk, maar gelukkig hebben we de beste keeper van de Eredivisie.
 

JMD

Well-known member
Knap, om vrij voor de keeper op de paal te schieten, maar de rebound is raak... Mazzel dat Labyad een herkansing kreeg, 0-1.
 

JMD

Well-known member
We komen er gewoon niet aan te pas.
Ongelooflijk... Utrecht zoveel beter dan Ajax terwijl de Domstedelingen de laatste weken uit vorm waren.

Het meest dramatisch is overigens het veld... Wat is er de afgelopen weken gebeurd? Hebben de Toppers weer opgetreden ofzo?
 

JMD

Well-known member
Het gaat slecht met AJax, dus loopt Leo D. al 15 minuten te zeiken over Kuipers... ;)
 
Bovenaan