Speelronde 11

Speelronde 11

  • Gewoon net als iedere week; waardeloos

    Stemmen: 5 35,7%
  • Topweekend met megaverrasingen

    Stemmen: 1 7,1%
  • HUP NAC

    Stemmen: 1 7,1%
  • Laatste potje voor GIO

    Stemmen: 0 0,0%
  • De ommekeer voor Twente onder Verbeek

    Stemmen: 1 7,1%
  • Gevegt is knettergek!!!!!!!!!!!!

    Stemmen: 5 35,7%
  • Groene Scout kan niet spellen

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14

JMD

Well-known member
Zie de samenvatting nu, maar bij die 4-3 moet de keeper gewoon schreeuwen dat hij er achter zit. Communicatiefout.

En over die penalty: ja, hij gaat makkelijk liggen, maar wordt wel even aan het shirt getrokken. Toen wij op die manier een pingel tegen kregen tegen bv AZ vonden velen het er wel 1. Ik heb na dat duel gezegd dat het oke is om die te geven, maar dan wel consequent zijn als arbitrage. Dat gebeurde dus nu. Laten we hopen dat elk shirtjetrekken voortaan met pingels bestraft worden, dan houden de verdedigers misschien hun handen thuis.
 

JMD

Well-known member
Geweldig weekend :duim:

Dat zeker. De juiste ploegen staan op plaats 1, 17 en 18. Wat mij betreft mag de competitie nu klaar zijn.

Verder Liverpool nog gewonnen en door de andere resultaten weer aansluiting richting de CL-plaatsen. Kon niet beter.
 

vakx2.0

Banned
Klein smetje, verlies van Dortmund. Ben vorige zomer voor het eerst naar een Dortmund wedstrijd geweest en... verkocht. Wat 'n sfeer en voetbalcultuur daar!
 

gevegt

Well-known member
IMD: Je hebt nu het hele topic afgejurkt, maar nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag.
 

JMD

Well-known member
Klein smetje, verlies van Dortmund. Ben vorige zomer voor het eerst naar een Dortmund wedstrijd geweest en... verkocht. Wat 'n sfeer en voetbalcultuur daar!
Ja, dat was jammer idd. Ben al sinds begin jaren 90 voor Dortmund in de BL. Tevens is het daar nu weer 'business as usual'. Vond het wel mooi dat Dortmund bovenaan stond. Is weer eens wat anders... Net zoals in Itali? Juve nu eens niet aan kop staat.

IMD: Je hebt nu het hele topic afgejurkt, maar nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Sorry, die heb ik dan over het hoofd gezien. Kan je hem nog eens herhalen?
 

gevegt

Well-known member
Ja, dat was jammer idd. Ben al sinds begin jaren 90 voor Dortmund in de BL. Tevens is het daar nu weer 'business as usual'. Vond het wel mooi dat Dortmund bovenaan stond. Is weer eens wat anders... Net zoals in Itali? Juve nu eens niet aan kop staat.?
Gewoon een kutclub. Je vergeet wel heel makkelijk hoe ze al die miljoenen schuld hebben weggewerkt.

Sorry, die heb ik dan over het hoofd gezien. Kan je hem nog eens herhalen?

Jij kent een betere Nederlandse spits dan Locadia.
 

Susa

New member
Kut Feyenoord!!

Ik heb van de zomer al gezegd dat een langdurige blessure van Botteghin heel slecht zou uitpakken. Leuk al die aanvallende types (op de bank) maar je hebt er geen donder aan op deze manier en als dan ook Jones ten onder gaat aan stress......

Om gek van te worden al dat gepruts...
 

stc

Well-known member
PSV was dramatisch slecht vandaag. FC Twente scoorde alleen, omdat de verdediging uiteraard weer slap ingreep.
Lucassen en De Jong waren de enige lichtpunten van PSV vandaag.

Tevens kan Higler het niveau niet aan. Wat een drama Scheidsrechter is dit, samen met vele andere profscheidsrechters.
 
Bovenaan