Speelronde 11

Speelronde 11

  • Gewoon net als iedere week; waardeloos

    Stemmen: 5 35,7%
  • Topweekend met megaverrasingen

    Stemmen: 1 7,1%
  • HUP NAC

    Stemmen: 1 7,1%
  • Laatste potje voor GIO

    Stemmen: 0 0,0%
  • De ommekeer voor Twente onder Verbeek

    Stemmen: 1 7,1%
  • Gevegt is knettergek!!!!!!!!!!!!

    Stemmen: 5 35,7%
  • Groene Scout kan niet spellen

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14

vakx2.0

Banned
Uitschieters. PSV is een matige ploeg en wordt veel geholpen door de scheidsrechters.

Nou, wat 'n hulp.
Twente scoort uit een corner die geen corner bleek te zijn.
Het ontgaat Hilger dat er meer dan opzichtig hands wordt gemaakt in de Twentse zestien.
En het matige ploegje is inmiddels een jaar ongeslagen en scoort speelronde na speelronde meer dan 3 doelpunten per wedstrijd.
Zeventien meer dan Feyenoord inmiddels.

Volgens mij zou jij je arm willen geven als Feyenoord slechts 50% van die 'matigheid' in huis zou hebben.

Hoe dan ook... de kloof is geslagen. Als PSV in de novembermaand nou ook nog even alles wint, wordt het een heel leuk seizoen.
 

Janssen

Well-known member
Speelronde 11

Als objectieve buitenstaander kan ik na het zien van de samenvatting melden dat PSV verdiend gewonnen heeft.
 

Hankie

Well-known member
Nou, wat 'n hulp.
Twente scoort uit een corner die geen corner bleek te zijn.
Het ontgaat Hilger dat er meer dan opzichtig hands wordt gemaakt in de Twentse zestien.
En het matige ploegje is inmiddels een jaar ongeslagen en scoort speelronde na speelronde meer dan 3 doelpunten per wedstrijd.
Zeventien meer dan Feyenoord inmiddels.

Volgens mij zou jij je arm willen geven als Feyenoord slechts 50% van die 'matigheid' in huis zou hebben.

Hoe dan ook... de kloof is geslagen. Als PSV in de novembermaand nou ook nog even alles wint, wordt het een heel leuk seizoen.
Zo ik heb je in ieder geval lekker op de kast! Nee hoor ik gun jullie het succes en na een matig begin zijn jullie goed op dreef
 

JMD

Well-known member
Wat een ongelofelijk lucky PSV vandaag met de penalty en een eigen goal.

Het geluk van een kampioen.

Dit dus. Waar we in april binnen 5 dagen 2x de voorsprong in blessuretijd weggaven (bij Twente en ADO) valt ie nu de goede kant op. En vorig jaar ging bij Feyenoord zo'n bal er dan in en nu niet.

Als je in een flow zit valt ook alles goed. De mysterieuze krachten van de sport... (en wat voetbal zo'n mooi spelletje maakt)
 

JMD

Well-known member
Straks naar Zwolle: dakendeduswel vergeten met je alles winnen.

PSV heeft de komende 5 duels nu 4 uitduels, te beginnen met PEC uit en in die serie ook Ajax uit. Die gaan we echt niet allebei winnen. Hoeft ook niet, we hebben ruimte zat op de ranglijst.
Programma PSV na de break: PEC uit, Excelsior uit, Sparta thuis, Ajax uit, Grunn uit, ADO thuis, Vitesse thuis.
 
Bovenaan