Speelronde 11

Speelronde 11

  • Gewoon net als iedere week; waardeloos

    Stemmen: 5 35,7%
  • Topweekend met megaverrasingen

    Stemmen: 1 7,1%
  • HUP NAC

    Stemmen: 1 7,1%
  • Laatste potje voor GIO

    Stemmen: 0 0,0%
  • De ommekeer voor Twente onder Verbeek

    Stemmen: 1 7,1%
  • Gevegt is knettergek!!!!!!!!!!!!

    Stemmen: 5 35,7%
  • Groene Scout kan niet spellen

    Stemmen: 1 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    14

gevegt

Well-known member
Ik denk dat een Real Madrid zo'n jongen aan een laagvlieger in een C-land zou uitlenen. Bij een SC Heerenveen of zo.

Als dat waar is, is die club wel keihard voor een talent. Ze zouden hem ook bijvoorbeeld ook kunnen stallen bij Everton.
 

gevegt

Well-known member
Hat schijnt dat Twente deze week zo hard getraind heeft dat alle spelers nu al last van spierpijn hebben.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hat schijnt dat Twente deze week zo hard getraind heeft dat alle spelers nu al last van spierpijn hebben.

Daarom trainen ze morgen ook maar 3x en is er op zondagmorgen slechts een bescheiden bosloop van 12 kilometer om 's middags topfit aan de aftrap te verschijnen.
 

Batigoal

Well-known member
Die Odegaard is leuk om te zien, maar je hebt er geen kut aan.

Het is best knap om als aanvaller zoveel speeltijd en kansen te krijgen en dan toch zo weinig productie op gang te brengen. Je gaat je bijna afvragen of die jongen mentaal wel goed in zijn vel zit.
 

erka

Well-known member
Zo, dat was het dan alweer voor vanavond, 1-0 Heracles na verdedigen op 6e klasse niveau.
 

erka

Well-known member
Veldwijk jij enorme megaprutser. Die maak ik voor 1% van jouw salaris, achterom en geblinddoekt nog.
 

gevegt

Well-known member
Tot vanavond heeft Groningen, na PSV en PEC, de meeste thuispunten gepakt, hoorde ik net.
 
Bovenaan