Speelronde 11

Batigoal

Well-known member
Ik kan me niet voorstellen dat Te Vrede nog slechter is dan Veerman. Zelden iemand gezien die zo dramatisch invalt. E?n corner gewonnen, voor de rest heeft Veerman alleen maar foute beslissingen gemaakt.
 

inhethoekje

Active member
Zo dat was een intense wedstrijd zeg. Ik vond Heerenveen voor rust zeer makkelijk voetballen en Feyenoord zette daar spierballenvoetbal tegenover. 1-1 was een logische ruststand, maar Feyenoord kreeg een cadeautje na de buiteling van Bilal.

Na rust begon Feyenoord echt sterker en konden ze tot twee keer toe de 3-1 maakten en Heerenveen leed steeds sneller balverlies. De 2-2 kwam uit de lucht vallen, een fikse opsteker. Na de 2-2 was Heerenveen beter vond ik. Veerman liet zich foppen en Heerenveen kwam er gevaarlijk uit. Wel waren ze slordig in de eindfase. Feyenoord kreeg echter helemaal geen kansen meer na de 2-2.

Al met al een ongelooflijk spannende en boeiende wedstrijd en wederom een prima resultaat voor ons. Trots op Heerenveen!!

Het was een hele leuke,spannende en soms goede wedstrijd, Heerenveen heeft het,net als Feyenoord, goed op de rails, vind het een leuke ploeg om naar te kijken, jullie spelen om niet te verliezen in de Kuip en zoeken gewoon lekker de aanval, maar ook verdedigend zit het aardig in elkaar,Mulder keepte trouwens ook goed.
Larsonn viel me tegen, denk dat Heerenveen wellicht toch zijn top is, St Justis moet nog wat groeien maar daar is Heerenveen de perfecte club voor.
Minpunt is wel het overacteren van Streppel langs de zijlijn, maar dat is persoonlijk.

PS) Dat Feyenoord dan gelijk speelt, hoe jammer dat ook is , ben ik dan snel vergeten, de leuke wedstrijd overheerste boven de teleurstelling van het gelijke spel.
 

inhethoekje

Active member
Ik vind Streppel echt een topperT.


Zeker geen slechte trainer maar dat overacteren langs de lijn, ik weet het niet.
Het zou me niet verbazen als hij binnenkort klappend voor de tegenstander langs de kant staat omdat die met 3-0 voorstaan.

Maar tactisch is hij volgens mij, net als Pastoor ,goed onderlegd.
 

Abubakari

Well-known member
St Justis moet nog wat groeien maar daar is Heerenveen de perfecte club voor.

St Juttemis toch?;)

Ik heb deze wedstrijd bij mijn Feyenoord broer gezien, die heeft een nog grotere hekel aan Heerenveen dan aan Ajax. Het kwam de gezelligheid niet geheel ten goede dat Feyenoord niet won. Het is maar een geluk dat Bronckhorst alle verwensingen niet heeft gehoord omdat ie niet (genoeg) wisselde. Het is me wel eens eerder opgevallen, voetbal haalt het slechtste in mijn Feyenoord broers naar boven.:D
Maar goed, er is ook niks aan als je Ajax broertje langs komt en je club wint vrijwel wekelijks dat ze uitgerekend dan punten laten liggen.
 
Bovenaan