Speelronde 11

Pascallovic

Well-known member
Die was bij ons nog wel aardig, maar dat vind ik bij jullie keer op keer een drama.
Ik vind het niet erg hoor als hij dramatisch speelt, maar ik zou als club door selecteren.

ADO - AZ lijkt helemaal nergens op trouwens. Hoogtepunten een vrije trap en een keeper die zijn eigen speler op drie meter van de sokken schiet terwijl ie de bal in de handen heeft.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Je zou de spelers voor straf deze wedstrijd 3x moeten laten terugkijken morgen. Misschien dat ze er wat van leren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tijd om met Bilal door te selecteren. Tweede weekend op rij dat ie op een belangrijk moment het verschil niet maakt een op een met de keeper.

Zolang het alternatief Elia heet die er helemaal een zooitje van maakt blijft hij wel staan.

Maar goed, nog even genieten van het feit dat we bovenaan staan. Zal vast snel over zijn.
 

leo1949

Well-known member
We hebben de buit binnen en weer door Muhren we gaan 1 plekje omhoog op de ranglijst.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Zo dat was een intense wedstrijd zeg. Ik vond Heerenveen voor rust zeer makkelijk voetballen en Feyenoord zette daar spierballenvoetbal tegenover. 1-1 was een logische ruststand, maar Feyenoord kreeg een cadeautje na de buiteling van Bilal.

Na rust begon Feyenoord echt sterker en konden ze tot twee keer toe de 3-1 maakten en Heerenveen leed steeds sneller balverlies. De 2-2 kwam uit de lucht vallen, een fikse opsteker. Na de 2-2 was Heerenveen beter vond ik. Veerman liet zich foppen en Heerenveen kwam er gevaarlijk uit. Wel waren ze slordig in de eindfase. Feyenoord kreeg echter helemaal geen kansen meer na de 2-2.

Al met al een ongelooflijk spannende en boeiende wedstrijd en wederom een prima resultaat voor ons. Trots op Heerenveen!!
 
Bovenaan