Abubakari
Well-known member
Vrijdag 4 december:
20:00 Sparta Rotterdam - FC Emmen
Zaterdag 5 december:
16:30 RKC Waalwijk - VVV
18:45 Fortuna Sittard - Willem II
20:00 Ajax - FC Twente
21:00 PEC Zwolle - Vitesse
Zondag 6 december:
12:15 Feyenoord - Heracles Almelo
14:30 AZ - FC Groningen
14:30 FC Utrecht - ADO Den Haag
16:45 SC Heerenveen - PSV
Ik zal JMD even voor zijn, PSV met zijn jaarlijkse punten inlever wedstrijd in Heerenveen. Of gaat PSV winnen nu Heerenveen, getuige de potjes bij RKC en ADO die het niet kon winnen, niet in blakende vorm lijkt? Hopelijk niet, 3-0 lijkt mij een mooie uitslag.
Verder een weerzien met Ajax voor Danilo, een paar degradatiekrakers, kan Heracles misschien eindelijk weer eens een uitwedstrijd winnen, krijgt AZ het stugge Grunn op bezoek en zou Utrecht in de Randstadderby tegen ADO misschien ook weer een zege kunnen boeken.
20:00 Sparta Rotterdam - FC Emmen
Zaterdag 5 december:
16:30 RKC Waalwijk - VVV
18:45 Fortuna Sittard - Willem II
20:00 Ajax - FC Twente
21:00 PEC Zwolle - Vitesse
Zondag 6 december:
12:15 Feyenoord - Heracles Almelo
14:30 AZ - FC Groningen
14:30 FC Utrecht - ADO Den Haag
16:45 SC Heerenveen - PSV
Ik zal JMD even voor zijn, PSV met zijn jaarlijkse punten inlever wedstrijd in Heerenveen. Of gaat PSV winnen nu Heerenveen, getuige de potjes bij RKC en ADO die het niet kon winnen, niet in blakende vorm lijkt? Hopelijk niet, 3-0 lijkt mij een mooie uitslag.
Verder een weerzien met Ajax voor Danilo, een paar degradatiekrakers, kan Heracles misschien eindelijk weer eens een uitwedstrijd winnen, krijgt AZ het stugge Grunn op bezoek en zou Utrecht in de Randstadderby tegen ADO misschien ook weer een zege kunnen boeken.
Laatst bewerkt: