Speelronde 11 Eredivisie

Hup

  • Ajax

  • Heerenveen

  • Heracles


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
Vrijdag 4 december:
20:00 Sparta Rotterdam - FC Emmen

Zaterdag 5 december:
16:30 RKC Waalwijk - VVV
18:45 Fortuna Sittard - Willem II
20:00 Ajax - FC Twente
21:00 PEC Zwolle - Vitesse

Zondag 6 december:
12:15 Feyenoord - Heracles Almelo
14:30 AZ - FC Groningen
14:30 FC Utrecht - ADO Den Haag
16:45 SC Heerenveen - PSV


Ik zal JMD even voor zijn, PSV met zijn jaarlijkse punten inlever wedstrijd in Heerenveen. Of gaat PSV winnen nu Heerenveen, getuige de potjes bij RKC en ADO die het niet kon winnen, niet in blakende vorm lijkt? Hopelijk niet, 3-0 lijkt mij een mooie uitslag.

Verder een weerzien met Ajax voor Danilo, een paar degradatiekrakers, kan Heracles misschien eindelijk weer eens een uitwedstrijd winnen, krijgt AZ het stugge Grunn op bezoek en zou Utrecht in de Randstadderby tegen ADO misschien ook weer een zege kunnen boeken.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ik zal JMD even voor zijn, PSV met zijn jaarlijkse punten inlever wedstrijd in Heerenveen. Of gaat PSV winnen van de club die niet van RKC en ADO kon winnen?
:)

Wat denk jij? Wij geven gewoon een verlaat Sinterklaascadeau weg. En Heerenveen is tegen ons altijd scherper dan tegen Ajax, bij dat duel lijken ze vaak té graag te willen waar Ajax dan gebruik van maakt...
En ja, Heerenveen verspeelt dit seizoen 'dom' punten, maar goed, in de afgelopen jaren stond Heerenveen vaak lager dan waar ze nu staan en wonnen we alsnog niet. De laatste keer is 9 seizoenen geleden, nog onder Rutten...
 

Abubakari

Well-known member
:)

Wat denk jij? Wij geven gewoon een verlaat Sinterklaascadeau weg. En Heerenveen is tegen ons altijd scherper dan tegen Ajax, bij dat duel lijken ze vaak té graag te willen waar Ajax dan gebruik van maakt...
En ja, Heerenveen verspeelt dit seizoen 'dom' punten, maar goed, in de afgelopen jaren stond Heerenveen vaak lager dan waar ze nu staan en wonnen we alsnog niet. De laatste keer is 9 seizoenen geleden, nog onder Rutten...
Ik verhoog naar 6-0.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Lu.

Member
Mogen we eindelijk tegen de clubs die we aankunnen, zouden er vijf coronagevallen zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Sparta wint met 2-1 van Emmen en staat steeds vaster in de middenmoot. Emmen blijft dus de nummer laatst na deze speelronde.
 

Batigoal

Well-known member
Doelpuntrijk potje met de degradatiekraker RKC-VVV. Daneels zorgt met een heerlijk schot voor de 3-2.
 

Batigoal

Well-known member
Wat speelt Ajax slordig en traag.

Terecht 3 wissels van Ten Hag nu. Vooral Promes is onbegrijpelijk matig dit seizoen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat deed Danilo dat slecht zeg. Kon zo naar binnen snijden naar Onana.
 
Bovenaan