Speelronde 10

De Wolf is een...

• Zeikerd

Stemmen: 1 7,1%
  • Zeurpiet

Stemmen: 0 0,0%
  • Ajacied

Stemmen: 4 28,6%
  • Al het bovenstaande

Stemmen: 9 64,3%

• Totaal aantal stemmers
    14

Max

Administrator
Forumleiding

Je was niet bekend met de statistieken?

Trauner aanvoerder vandaag, omdat Kökçü wegens religieuze redenen geen regenboog aanvoerdersband wil dragen. Niet dat ik daar nou blij van word, maar de gretigheid waarmee dat door niet-religieuze mensen wordt toegejuicht is toch wel erg treurig.

Het twitteraccount Homofobe kameraden is pas recent door twitter geblokkeerd. Die vonden het een goed idee om een jeugdspeler persoonlijk aan te vallen op twitter vanwege een vermeende geaardheid. Waarmee ze gelijk hun argument tegen Roze Kameraden onderuit halen dat er helemaal geen spraken van homofobie onder de Feyenoord supporters zou bestaan en daarom er geen behoefte was aan een belangengroep.

Miramar

Well-known member
Je was niet bekend met de statistieken?

Trauner aanvoerder vandaag, omdat Kökçü wegens religieuze redenen geen regenboog aanvoerdersband wil dragen. Niet dat ik daar nou blij van word, maar de gretigheid waarmee dat door niet-religieuze mensen wordt toegejuicht is toch wel erg treurig.

Het twitteraccount Homofobe kameraden is pas recent door twitter geblokkeerd. Die vonden het een goed idee om een jeugdspeler persoonlijk aan te vallen op twitter vanwege een vermeende geaardheid. Waarmee ze gelijk hun argument tegen Roze Kameraden onderuit halen dat er helemaal geen spraken van homofobie onder de Feyenoord supporters zou bestaan en daarom er geen behoefte was aan een belangengroep.
Ik volg dat soort lieden sowieso niet. Ieder het zijne.

Jef400

Well-known member
6-1 in Eindhoven en 3-0 in Enschede. Fräser mag op zoek naar een andere werkgever dunkt mij zo

Jef400

Well-known member
Hoezo na deze pot? Die pot verliest FC Utrecht traditioneel.
Niet alleen na deze pot. De chemie is er niet tussen de spelers en de club, resultaten zijn bedroevend en er zit na 10 wedstrijden nog geen progressie in. Ik ga straks weer een eredivisieupdate schrijven.

Max

Administrator
Forumleiding
Niet alleen na deze pot. De chemie is er niet tussen de spelers en de club, resultaten zijn bedroevend en er zit na 10 wedstrijden nog geen progressie in. Ik ga straks weer een eredivisieupdate schrijven.

Echt precies wat je na het laatste jaar Sparta mocht verwachten.

stc

Well-known member
Fc Utrecht heeft een niet zo best elftal. Alleen die nummer 6 van FC Utrecht is redelijk.
Voorts hebben de fans van FC Utrecht zich van een slechte kant laten zien door een spandoek met het K woord op te hangen.

Psv speelde redelijk

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Bovenaan