Utrecht ook een kutelftal
Die altijd extra kut is als ze tegen PSV moeten.
Utrecht ook een kutelftal
Zappp
Ik volg dat soort lieden sowieso niet. Ieder het zijne.Je was niet bekend met de statistieken?
Trauner aanvoerder vandaag, omdat Kökçü wegens religieuze redenen geen regenboog aanvoerdersband wil dragen. Niet dat ik daar nou blij van word, maar de gretigheid waarmee dat door niet-religieuze mensen wordt toegejuicht is toch wel erg treurig.
Het twitteraccount Homofobe kameraden is pas recent door twitter geblokkeerd. Die vonden het een goed idee om een jeugdspeler persoonlijk aan te vallen op twitter vanwege een vermeende geaardheid. Waarmee ze gelijk hun argument tegen Roze Kameraden onderuit halen dat er helemaal geen spraken van homofobie onder de Feyenoord supporters zou bestaan en daarom er geen behoefte was aan een belangengroep.
6-1 in Eindhoven en 3-0 in Enschede. Fräser mag op zoek naar een andere werkgever dunkt mij zo
Niet alleen na deze pot. De chemie is er niet tussen de spelers en de club, resultaten zijn bedroevend en er zit na 10 wedstrijden nog geen progressie in. Ik ga straks weer een eredivisieupdate schrijven.Hoezo na deze pot? Die pot verliest FC Utrecht traditioneel.
Niet alleen na deze pot. De chemie is er niet tussen de spelers en de club, resultaten zijn bedroevend en er zit na 10 wedstrijden nog geen progressie in. Ik ga straks weer een eredivisieupdate schrijven.
Yups. Eens. Het is dat de contracten er daarvoor al lagen. Maar met een beetje visie had je dit al aan zien komen.Echt precies wat je na het laatste jaar Sparta mocht verwachten.