Speelronde 10

De Wolf is een...

• Zeikerd

Stemmen: 1 7,1%
  • Zeurpiet

Stemmen: 0 0,0%
  • Ajacied

Stemmen: 4 28,6%
  • Al het bovenstaande

Stemmen: 9 64,3%

• Totaal aantal stemmers
    14

delmaestro

Well-known member
Gaan jullie in Nijmegen voetballen?
Hoe mooi ik dat ook zou vinden, gewoon een jaartje ofzo, ik denk dat er daar iets te veel obstakels voor zijn.

Als die rivaliteit niet tot dit kutniveau was opgelopen, had ik graag een mooi gedeeld stadion gehad, al heeft dat dan niet de charme zoals bij twee clubs uit dezelfde stad. Dan komt ie namelijk halverwege Arnhem en Nijmegen, en da's natuurlijk minder fraai...

Jacco

Well-known member
Uit de poll kan ik opmaken dat een zeurpiet geen zeikerd kan zijn tenzij je een Ajacied bent.

De Wolf

Well-known member
Was een legendarisch debuut voor De Wolf voor Ajax. Maar dat heeft vrijwel niemand gezien ;)

1920px-Europacup_I._Ajax_tegen_Liverpool_5-1,_Cees_de_Wolf_(rechts)_scoort_1-0,_links_k,_Besta...jpg

Abubakari

Well-known member
Uit de poll kan ik opmaken dat een zeurpiet geen zeikerd kan zijn tenzij je een Ajacied bent.
Je kunt de Wolf meer een zeikerd dan een zeurpiet vinden of andersom, je kunt hem ook alleen een Ajacied vinden en je kunt hem een vervelende zeurende zeik Ajacied vinden.
Je kunt hem ook een typische op Ajax gerichte Feyenoord frusto vinden.
Of ondanks alles verder een beste jongen vinden.

Jef400

Well-known member
Emmen is zelfs een leeg doel te machtig, Volendam speelt naïef. Het is geen wonder dat beide ploegen onderaan staan.

Batigoal

Well-known member
Het is wel een gelukje voor Vitesse (en de rest) dat deze twee zwakke ploegen ook in de Eredivisie spelen.

El Messaoudi trouwens ook met lekker nietszeggend interview.

Jef400

Well-known member
Als Vitesse, Volendam en Emmen zo blijven spelen is handhaving geen eigen sterkte maar andermans zwakte.

Batigoal

Well-known member
Kramer zet RKC op voorsprong tegen Fortuna, maar dat deed hij in buitenspelpositie, dus deze treffer gaat niet door. Geen onaardige wedstrijd verder.

Batigoal

Well-known member
Wanneer je Yilmaz hier een strafschop had gegeven, dan had je 'm even daarvoor ook aan Kramer moeten geven. Beide penalties komen er niet en dus eindigt het in 0-0.

Jef400

Well-known member
Ik vrees dat het in Deventer ook wel eens in 0-0 kan gaan eindigen. Hopelijk gebeurt er meer voor de goals in Leeuwarden vanavond later.

Bovenaan