Speelronde 10

De Wolf is een...

• Zeikerd

Stemmen: 1 7,1%
  • Zeurpiet

Stemmen: 0 0,0%
  • Ajacied

Stemmen: 4 28,6%
  • Al het bovenstaande

Stemmen: 9 64,3%

• Totaal aantal stemmers
    14

Abubakari

Well-known member
Knap resultaat van Vitesse. Doet Cocu goed.
Past prima in het rijtje Excelsior 0-2, Groningen 0-1, Vitesse 0-3.

Cambuur speelt vreemd genoeg zijn beste thuiswedstrijden tegen AZ en PSV en faalt keihard tegen concurrenten.

Max

Administrator
Forumleiding
Past prima in het rijtje Excelsior 0-2, Groningen 0-1, Vitesse 0-3.

Cambuur speelt vreemd genoeg zijn beste thuiswedstrijden tegen AZ en PSV en faalt keihard tegen concurrenten.

Wel typisch. Maar op zich prima dat ze met 3-0 van PSV winnen en 0-3 verliezen van Vitesse. Beter dat dan het omgekeerde.

Max

Administrator
Forumleiding
Liever dat ze beide met 3-0 hadden gewonnen.

Had van mij best gemogen, maar Cocu gun ik zijn succesje ook wel.

Zoals vooraf verwacht gaat dit een lastiger jaar worden voor Cambuur. Vorig jaar de wind mee en dit jaar de wind wat tegen. Het scheelt dat veel clubs de boel niet echt op orde hebben, dus dat zal Cambuur waarschijnlijk wel net in de eredivisie houden.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat Sparta dat presteert ook uitzonderlijk goed. Als je de drie potjes tegen Ajax, AZ en Feyenoord wegdenkt, dan pakken ze 17 punten van de maximaal 21 te behalen punten uit die overige 7 wedstrijden.

Abubakari

Well-known member
Had van mij best gemogen, maar Cocu gun ik zijn succesje ook wel.

Zoals vooraf verwacht gaat dit een lastiger jaar worden voor Cambuur. Vorig jaar de wind mee en dit jaar de wind wat tegen. Het scheelt dat veel clubs de boel niet echt op orde hebben, dus dat zal Cambuur waarschijnlijk wel net in de eredivisie houden.
2022 is gewoon dramatisch slecht wat Cambuur betreft, 4 zeges in dit kalenderjaar, waaronder twee tegen Fortuna. De andere een om de kat zijn staart wedstrijd op de laatste speeldag en de 3-0 tegen PSV. Scoren doen ze ook hoogstzelden, zou mij niet verbazen mocht Cambuur nog echt in de problemen komen.

Max

Administrator
Forumleiding
Zou mij verbazen als ze niet in de problemen komen. Die gaan zich niet vroegtijdig veilig spelen. Alleen er is zoveel concurrentie onderin, dat het dringen is voor die degradatieplaatsen. Dan is er een grote kans dat je de dans ontspringt.

Batigoal

Well-known member
Dat Sparta dat presteert ook uitzonderlijk goed. Als je de drie potjes tegen Ajax, AZ en Feyenoord wegdenkt, dan pakken ze 17 punten van de maximaal 21 te behalen punten uit die overige 7 wedstrijden.
Het lag vorig jaar aan iedereen behalve aan vriendje-van-de-media Fraser. Ondertussen presteert Sparta uitstekend met een trainer die gewoon durft te voetballen en prutst Fraser maar wat aan met een peperdure selectie bij Utrecht.

Jef400

Well-known member
Het lag vorig jaar aan iedereen behalve aan vriendje-van-de-media Fraser. Ondertussen presteert Sparta uitstekend met een trainer die gewoon durft te voetballen en prutst Fraser maar wat aan met een peperdure selectie bij Utrecht.
Nu ligt het niet alleen maar aan Fräser. Er stond vorig jaar ook gewoon een zeer zwakke selectie, zeker voor de winterstop. Al is het onder Steijn echt weer leuk om naar te kijken. De spelers zijn leuk, het staat heel goed, de sfeer is heel fijn. Ik durf zelfs te zeggen dat Sparta verder is dan in het seizoen 2020/21.

Max

Administrator
Forumleiding
Het lag inderdaad niet alleen aan Fräser en dit seizoen staat er ook gewoon een veel betere selectie. Maar dat Fräser niet alles uit zijn selectie haalde was toch wel duidelijk. Jammer dat het de media niet is gelukt om hem bij PSV binnen te krijgen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hele slordige openingsfase in Eindhoven. Beide ploegen grossieren in slechte passes.

Bovenaan