Hoppa 2-0 Sparta!!
Pasveer maar weer eerste doelman van Oranje.
Speelt ook bij een subtopper in de Bundesliga.Flekken ligt nu op pole. Daarvan zien we nooit blunders.
Past prima in het rijtje Excelsior 0-2, Groningen 0-1, Vitesse 0-3.Knap resultaat van Vitesse. Doet Cocu goed.
Past prima in het rijtje Excelsior 0-2, Groningen 0-1, Vitesse 0-3.
Cambuur speelt vreemd genoeg zijn beste thuiswedstrijden tegen AZ en PSV en faalt keihard tegen concurrenten.
Liever dat ze beide met 3-0 hadden gewonnen.
En een uitstekende trainer.Echt een leuke ploeg heeft Sparta. En ze hebben ook opties op de bank. Die zesde plaats in de competitie is absoluut geen toeval. Die gaan gewoon meedoen aan de play-offs voor Europees voetbal.
Absoluut!En een uitstekende trainer.
2022 is gewoon dramatisch slecht wat Cambuur betreft, 4 zeges in dit kalenderjaar, waaronder twee tegen Fortuna. De andere een om de kat zijn staart wedstrijd op de laatste speeldag en de 3-0 tegen PSV. Scoren doen ze ook hoogstzelden, zou mij niet verbazen mocht Cambuur nog echt in de problemen komen.Had van mij best gemogen, maar Cocu gun ik zijn succesje ook wel.
Zoals vooraf verwacht gaat dit een lastiger jaar worden voor Cambuur. Vorig jaar de wind mee en dit jaar de wind wat tegen. Het scheelt dat veel clubs de boel niet echt op orde hebben, dus dat zal Cambuur waarschijnlijk wel net in de eredivisie houden.
Het lag vorig jaar aan iedereen behalve aan vriendje-van-de-media Fraser. Ondertussen presteert Sparta uitstekend met een trainer die gewoon durft te voetballen en prutst Fraser maar wat aan met een peperdure selectie bij Utrecht.Dat Sparta dat presteert ook uitzonderlijk goed. Als je de drie potjes tegen Ajax, AZ en Feyenoord wegdenkt, dan pakken ze 17 punten van de maximaal 21 te behalen punten uit die overige 7 wedstrijden.
Nu ligt het niet alleen maar aan Fräser. Er stond vorig jaar ook gewoon een zeer zwakke selectie, zeker voor de winterstop. Al is het onder Steijn echt weer leuk om naar te kijken. De spelers zijn leuk, het staat heel goed, de sfeer is heel fijn. Ik durf zelfs te zeggen dat Sparta verder is dan in het seizoen 2020/21.Het lag vorig jaar aan iedereen behalve aan vriendje-van-de-media Fraser. Ondertussen presteert Sparta uitstekend met een trainer die gewoon durft te voetballen en prutst Fraser maar wat aan met een peperdure selectie bij Utrecht.