Speelronde 1

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    8

Pascallovic

Well-known member
Bijzonder hoe na rust er dan wel met overtuiging en diepgang gestart wordt. Blijkt toch dat je een echte spits nodig hebt. Een goede tweede helft van Ajax waarin ze het vrij snel omdraaien. Op het eind nog wel even spannend als zo'n 2-3 dan uit het niets binnenvalt, maar op zich hebben ze daarna ook niet bijzonder veel weggegeven. Dus goed de pot uitgespeeld. Met deze selectie moet je keuzes maken. Een voorhoede Bergwijn - Tadic - Antony lijkt niet complementair, dus moet je ze op een andere manier neerzetten. Een Brobbey laat met zijn invalbeurt alweer zien heel effectief te zijn. Ben benieuwd hoe Berghuis zijn rol zich gaat ontwikkelen dit seizoen. Die kan er zo maar buitenvallen als Brobbey in de basis komt.
 

JMD

Well-known member
Maar als je brobbey er in zet, wie van het drietal bergwijn-tadic-antony moet er dan uit?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Excelsior staat weliswaar voor, maar als daar niet vijf/zes hele goeie spelers bij komen, gaan zij kansloos onderaan eindigen. Op die vlijmscherpe counter na lijkt het tot nu toe echt helemaal nergens op.
 

Abubakari

Well-known member
Maar als je brobbey er in zet, wie van het drietal bergwijn-tadic-antony moet er dan uit?
Tadic op 10 kan ook nog.

Maar eigenlijk is het natuurlijk raar dat je 35 miljoen uitgeeft voor de positie eaar Tadic het best tot zijn recht komt.

Verder eens met Pascallovic. Minpunt na rust is dat je met de ruimte die er na de 1-3 is de 1-4 niet maakt. Over de minpunten voor rust ga ik maar niet beginnen, ik heb nog plannen voor vanavond.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Pascallovic

Well-known member
Maar als je brobbey er in zet, wie van het drietal bergwijn-tadic-antony moet er dan uit?
Die keuze moet de trainer dan maken. Of hij kiest zoals nu na rust voor de optie van Bergwijn/Tadic op 10, maar daarmee maak je een Berghuis compleet overbodig. Dit is ook wat ik in een ander topic bedoelde met een onevenwichtige selectie. Je hebt 2 fantastische linksbuitens die beiden alles willen spelen. Dus of je moet een keuze maken, of je laat 1 van de 2 minder uit zijn kracht spelen. Probleem als je Bergwijn of Tadic op 10 zet, is dat je 3 andere nummers 10 (Klaassen, Berghuis en Kudus) op hun speeltijd pakt. Van die 3 nummers 10 kan er dan eigenlijk wel eentje weg.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Excelsior staat weliswaar voor, maar als daar niet vijf/zes hele goeie spelers bij komen, gaan zij kansloos onderaan eindigen. Op die vlijmscherpe counter na lijkt het tot nu toe echt helemaal nergens op.
Boeieeee 0-2!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Abubakari

Well-known member
Cambuur scoort heel moeilijk, creëert ook niet overdreven veel. Maar dit os echt de alom gevreesde dramastart thuis tegen een concurrent. Misschien na rust nog wat extra power richting mi side, hopen op een vlotte 1-2.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is het al mei 2023?
Pfoeh, bij jullie al helemaal niet best. Ik focus me vanzelfsprekend vooral op Excelsior, maar bij Cambuur lijkt het ook helemaal nergens op. Tenzij er voor 31 augustus nog spectaculaire dingen gaan gebeuren, zijn dit de nummers 17 en 18. Wat op zich niet zo gek is, het zijn ook de twee laagste begrotingen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Pfoeh, bij jullie al helemaal niet best. Ik focus me vanzelfsprekend vooral op Excelsior, maar bij Cambuur lijkt het ook helemaal nergens op. Tenzij er voor 31 augustus nog spectaculaire dingen gaan gebeuren, zijn dit de nummers 17 en 18. Wat op zich niet zo gek is, het zijn ook de twee laagste begrotingen.
RKC is nummer 18, zeiden ze net
 

Bernardo

Well-known member
Pfoeh, bij jullie al helemaal niet best. Ik focus me vanzelfsprekend vooral op Excelsior, maar bij Cambuur lijkt het ook helemaal nergens op. Tenzij er voor 31 augustus nog spectaculaire dingen gaan gebeuren, zijn dit de nummers 17 en 18. Wat op zich niet zo gek is, het zijn ook de twee laagste begrotingen.
Zei ik al. Team is uitgeblust na 3 jaar op toppen van hun kunnen te hebben gepresteerd. Echt onbegrijpelijk dat Cambuur niet veel meer heeft doorgeselecteerd.
 

Pascallovic

Well-known member
Pfoeh, bij jullie al helemaal niet best. Ik focus me vanzelfsprekend vooral op Excelsior, maar bij Cambuur lijkt het ook helemaal nergens op. Tenzij er voor 31 augustus nog spectaculaire dingen gaan gebeuren, zijn dit de nummers 17 en 18. Wat op zich niet zo gek is, het zijn ook de twee laagste begrotingen.
Nou ja, er doen nog meer ploegen mee waar je niet te veel van moet verwachten. Go Ahead Eagles onder meneer Hake verwacht ik helemaal niks van. RKC is ook altijd wachten of dat in elkaar gaat vallen en FC Volendam moet het ook nog maar op degelijkheid zien te redden. FC Emmen wil ik ook eerst een serie wedstrijden zien voor ik kan uitspreken of die zich makkelijk veilig gaan spelen. Wat dat betreft verwacht heel veel spanning onderin, met veel kandidaten voor rechtstreekse degradatie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou ja, er doen nog meer ploegen mee waar je niet te veel van moet verwachten. Go Ahead Eagles onder meneer Hake verwacht ik helemaal niks van. RKC is ook altijd wachten of dat in elkaar gaat vallen en FC Volendam moet het ook nog maar op degelijkheid zien te redden. FC Emmen wil ik ook eerst een serie wedstrijden zien voor ik kan uitspreken of die zich makkelijk veilig gaan spelen. Wat dat betreft verwacht heel veel spanning onderin, met veel kandidaten voor rechtstreekse degradatie.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar dit is niveau rechterrijtje KKD. Kan me niet voorstellen dat Eagles, RKC, Volendam en Emmen net zo slecht zijn.
 
Bovenaan