Speelronde 1

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    8

JMD

Well-known member
Waarom in hemelsnaam kudus niet?

Ik ben vanavond in Eindhoven voor PSV - FC Emmen. Hups PSV!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom in hemelsnaam kudus niet?

Ik ben vanavond in Eindhoven voor PSV - FC Emmen. Hups PSV!
Kudus en Berghuis zijn allebei heel aanvallend, terwijl Blind juist heel verdedigend is. Met zo'n middenveld wordt het gat tussen verdediging en aanval te groot.
 

Pascallovic

Well-known member
Kudus en Berghuis zijn allebei heel aanvallend, terwijl Blind juist heel verdedigend is. Met zo'n middenveld wordt het gat tussen verdediging en aanval te groot.
Als Blind het ergens niet van moet hebben, dan is het van zijn verdedigende inbreng. Anders kun je nog altijd Berghuis op de bank neerzetten, want die was qua inbreng in de voorbereiding toch minder dan Kudus. Maar ja ook onder Schreuder zullen de vedettes gewoon een plekje krijgen, al moet men het hele elftal er voor omgooien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Als Blind het ergens niet van moet hebben, dan is het van zijn verdedigende inbreng. Anders kun je nog altijd Berghuis op de bank neerzetten, want die was qua inbreng in de voorbereiding toch minder dan Kudus. Maar ja ook onder Schreuder zullen de vedettes gewoon een plekje krijgen, al moet men het hele elftal er voor omgooien.
Ik bedoel dat Blind vooral met zijn kont voor de eigen zestien zal blijven hangen, terwijl Berghuis en Kudus beiden graag diep op de helft van de tegenstander lopen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat was volgens mij geen buitenspel. Ontsnapt Schuurs aan rood. Seuntjens is daar trouwens ook al aan ontsnapt.

Ajax speelt heel, heel matig. Zit totaal geen tempo in. Op een schot van Taylor na, hebben ze helemaal niets afgedwongen. Fortuna lijkt aan de andere kant zelf niet helemaal te beseffen hoeveel mogelijkheden er liggen in de omschakeling. Vier, vijf momenten al die ze verprutsen, waar het eigenlijk een grote kans had kunnen worden.
 

Pascallovic

Well-known member
Waarom ben jij eigenlijk zo negatief over Schreuder? Dacht juist dat hij er bij Ajax heel goed op stond na zijn periode als assistent.
Hij stond er bij de Telegraaf goed op, omdat ie alle informatie vanuit de kleedkamer naar hun doorspeelde. Wat ik hem moet meegeven, want dat hoor je overal is dat hij goed met spelers kan omgaan. Heb daar eigenlijk nooit wanklanken over gehoord. Echter als trainer vind ik hem een hype en gigantisch overschat. Wordt gepresenteerd als bijzondere trainer, met kunde en klasse die goed voetbal zou voorstaan en tactisch zeer goed onderlegd zou zijn.

Als je dan naar al zijn trainersklussen kijkt heeft het voetbal er nooit leuk uit gezien en waren de resultaten nooit heel bijzonder. Niet bij FC Twente, niet bij Hoffenheim en niet bij Club Brugge. Het is Frank de Boer voetbal wat hij zijn ploegen laat spelen. Rondspelen om het rondspelen en dan hopen dat er per ongeluk een bal in vliegt en teren op de individuele klasse van spelers. Ik heb nog nooit iets gemerkt van dat hij tactisch zo goed was.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hij stond er bij de Telegraaf goed op, omdat ie alle informatie vanuit de kleedkamer naar hun doorspeelde. Wat ik hem moet meegeven, want dat hoor je overal is dat hij goed met spelers kan omgaan. Heb daar eigenlijk nooit wanklanken over gehoord. Echter als trainer vind ik hem een hype en gigantisch overschat. Wordt gepresenteerd als bijzondere trainer, met kunde en klasse die goed voetbal zou voorstaan en tactisch zeer goed onderlegd zou zijn.

Als je dan naar al zijn trainersklussen kijkt heeft het voetbal er nooit leuk uit gezien en waren de resultaten nooit heel bijzonder. Niet bij FC Twente, niet bij Hoffenheim en niet bij Club Brugge. Het is Frank de Boer voetbal wat hij zijn ploegen laat spelen. Rondspelen om het rondspelen en dan hopen dat er per ongeluk een bal in vliegt en teren op de individuele klasse van spelers. Ik heb nog nooit iets gemerkt van dat hij tactisch zo goed was.
Helder. Dank voor je antwoord!

Jezus, wat een lucky 1-1.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En dit moet de 2-2 zijn als die gozer niet zo wild schiet, maar hem breed legt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En Brobbey scoort de 1-3.

Echt heel erg zonde dit. Fortuna doet zichzelf zo tekort door in de eerste helft niet door te drukken.
 
Bovenaan